پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مطلب نشریه نظیر در مورد هاشمی رفسنجانی توهین کننده نبود/دسیسه داخلی پشت این قضیه است

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خانه خشتی، ضمن اشاره به عدم شناخت اصل نشریه نظیر ، اظهار داشت: مطلبی که در خصوص حماسه ۹ دی در این نشریه چاپ شد مطلب خوبی بود و مطلبی هم که در مورد هاشمی رفسنجانی بیان داشتند توهین کننده و حساسیت برانگیز نبود و تعجب من بر این است که چرا اینگونه حساسیت به خرج دهند؛ یعنی در کشور کسی جرأت نمی کند اسم کسی را ببرد؟!

وی خاطر نشان کرد: هاشمی رفسنجانی رکن انقلاب و یکی از تأثیر گزاران در شکل گیری نظام بود و برای نظامی که خودش زحمت کشیده و تلاش و فداکاری کرده ولو اینکه جمعی بخواهند این نظام را براندازند بطور مثال فرزند خودش باشد؛ نباید ساکت می ماند و باید جلوتر از دیگران بود.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور تصریح کرد: هاشمی باید کفن پوش وسط می آمد و از انقلاب و دستاوردها با چنگ و دندان دفاع می کرد ، ولی ما این را شاهد نبودیم و ایشان با سکوتشان مهر تأیید را در برخی هنجارشکنی ها و ساختارشکنی ها به وجود آوردند.

وی با تأکید به اینکه این گله مندی برای همه صاحب نظران بخصوص رهبر انقلاب نیز وجود دارد ، افزود: هاشمی رفسنجانی شخصیت پرتأثیری در شکل گیری نظام بود و انتظار و توقع ما از ایشان چیز دیگری است که باید به آن توجه شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به انتظار و توقع امت حزب الله و دلسوزان نظام مقدس اسلامی از هاشمی رفسنجانی، گفت: انتظار ما براین بود وسط میدان بیایند و از ارزش ها  و رهبری دفاع و حمایت کنند.

وی با اشاره به عدم توهین مطلب چاپ شده در نشریه نسبت به هاشمی رفسنجانی، یادآور شد: اداره اطلاعات مأموریت داشته و کار دستگاه اطلاعاتی خارج از استان که تاکید داشتند جلوی این نشریه گرفته شود ، کارشان خلاف بود؛ زیرا این نشریه مطالب خوبی بیان کرده که هیچ کدام از وزیران دولت و حتی شخص رئیس جمهور چنین مطلبی را در خصوص حماسه ۹ دی و فتنه هایی که در کشور وجود داشته بیان نمی کنند.

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: با تأکید دستگاه اطلاعاتی وزارت در این مورد ، احساس می کنم یک دسیسه داخلی وجود داشته و براساس این دسیسه داخلی این قضیه مطرح شده و کاری خارج از استان است.

وی با اشاره به مقصر نبودن اداره اطلاعات رفسنجان در این خصوص، افزود: این اداره مجری و مأمور بوده و از این قضیه که مورد خاصی نبوده ابراز ناراحتی کردند.

امام جمعه رفسنجان دفاع از حزب الله و بچه های حاضر در صحنه که همه جا پای انقلاب بودند و خواهند بود را وظیفه خود دانست و گفت: با حضور مردم در حماسه ۹ دی بر خود واجب دانستم که از بچه های حزب الله و ارزشی که کارنامه خوب و درخشانی در شهرستان دارند دفاع کنم.

وی در ادامه افزود: حرکت هایی که توسط بچه های حزب اللهی انجام می شود حرکت هایی سنجیده باشد و حساسیت برانگیز و تندروانه تلقی نشود.

حجت الاسلام رمضانی پور تصریح کرد: نقص عملی که آنها انجام داده اند زیاد حساسیت برانگیز نبود و اگر این نشریه در تجمع حماسی ۹ دی و در شهر هم پخش می شد هیچ مسئله ای نداشت.

وی خاطر نشان کرد: عملی که  از سوی دستگاه اطلاعاتی کشور صورت گرفته کار را حساس کرد و باعث شد کسانی که به این نشریه علاقه ای نداشتند پیگیر شوند و مطلب آن را بخوانند و دستگاه اطلاعاتی باعث حساس شدن این قضیه در بیرون از شهرستان و برانگیخته شدن مردم در خصوص مطالعه این مطلب شد.

خروج از نسخه موبایل