پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

برای زباله های عفونی بیمارستان جایگاه وسیع تری در نظر گرفته شده است

به گزارش “خانه خشتی”، بخش زباله های عفونی و غیر عفونی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان از جمله بخش هایی است که مردم کمتر حضور می یابند ، به همین منظور به این قسمت مراجعه و با مسئول بهداشت بیمارستان گفت و گو کردیم؛

سلیمی مسئول بهداشت بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان اظهار داشت: زباله های عفونی و غیر عفونی در ۳ شیفت صبح، عصر و شب توسط خدمات بیمارستان جمع آوری و سپس در این مکان جداسازی می شوند.

وی در ادامه افزود: زباله های عفونی با کیسه پلاستیکی در دستگاه امحاء قرار می گیرد و پس از خورد شدن در کیسه مخصوص زباله ریخته شده و با اضافه کردن محلول شیمیایی داخل آن، درب کیسه ها دوخت شده و بعد از ۲ ساعت زباله های بی خطر به شکل زباله معمولی در می آیند.

مسئول بهداشت بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان خاطر نشان کرد: بعد از اتمام این مراحل، زباله ها در جایگاه نگهداری موقت به محوطه بیمارستان منتقل شده و شهرداری هر شب آنها را به مکان دیگری حمل می کند.

وی از جایگاه وسیع تر برای زباله های عفونی در محوطه بیمارستان خبر داد و گفت: به علت عدم مکان مناسب، دستگاه های نگهداری زباله خریداری شده و کلیه زباله ها در آن قرار می گیرد.

گزارش: مهناز شریفی

خروج از نسخه موبایل