بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان

ملت ایران؛ خالق حماسه ماندگار ۹ دی

  • شناسه خبر: 53903
ملت ایران؛ خالق حماسه ماندگار ۹ دی

نهم دی ماه سال ۱۳۸۸، یکی از زیباترین روزهای تاریخ حیات بشر است. حماسه‌ای که ملت بزرگوار ایران در این روز به‌طور خودجوش خلق کرد، هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » ملت ایران؛ خالق حماسه ماندگار ۹ دی

بسمه تعالی

«فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

نهم دی ماه سال ۱۳۸۸، یکی از زیباترین روزهای تاریخ حیات بشر است. حماسه‌ای که ملت بزرگوار ایران در این روز به‌طور خودجوش خلق کرد، هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد. خالق حماسه ماندگار ۹ دی، ملت ایران است که با الهام از هدایت‌های الهی، موفق شد با حضوری بهنگام در صحنه و با شوری متکی بر شعور و بصیرت انقلابی، یکی از بزرگ‌ترین، پیچیده‌ ترین و شکننده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکستهو فتنه‌گران و حامیان انقلاب داخلی و خارجی آن‌ها را، انگشت به دهان کند.

۹ دی ایستگاه آخر فتنه بود، شرارت و خیانت فتنه‌گران با سد بیداری و هوشیاری ملت برخورد کرد و رسوایی ابدی برای آنان به ارمغان آورد.

فتنه‌گران با اصل جمهوریت نظام مخالف بودند و مشارکت ۸۵ درصدی مردم را برنتافتند و با تخطئه رای اکثریت به جنگ نهادهای قانونی که پاسدار جمهوریت نظام بودند برآمدند.

فتنه‌گران بااصل نظام و اسلامیت نظام مخالف بودند و شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» در روز عاشورای ۸۸ و حمله به دستجات مذهبی و هیئت‌ها و آتش کشیدن مسجد، ماهیت واقعی خود را نشان دادند. لذا باید مراقب باز تولید فتنه باشیم.سران فتنه به دلیل ارتکاب جرم محاربه باید محاکمه شوند و به اشد مجازات محکوم گردند.

فتنه‌گران بهانه به دشمن دادند تا تحریم‌ها و تهدیدهای خود را تشدید کند و از این بابت آسیب جدی به کشور وارد کردند. از طرفی حمله به اموال عمومی واموال مردمی و آتش زدن بیت المال دهها میلیارد تومان خسارت به بار آوردند. سران فتنه و فتنه‌گران باید این خسارتها را جبران کنند و از طرف محاکم قضائی به مجازاتهای سنگین برسند.

ما دانشجویان بسیجی هشدار می‌دهیم تلاشهایی که برای سرپوش نهادن به صورت اصل فتنه جرایم نابخشودنی فتنه‌گران به ویژه سران فتنه صورت می‌گیرد با عکس‌العمل شدید مردم روبرو خواهد شد و کسانی که پای در این راه خیانت‌بار می‌گذارند از خشم انقلابی مردم بترسند و ازادامه این مسیر برگردند.

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان

برچسب ها:
اخبار رفسنجان حماسه 9 دی خانه خشتی رفسنجان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان فتنه 88 ملت ایران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان