فرماندار رفسنجان تأکید کرد

۹ دی روز حماسی تاریخ انقلاب است/در آینده نزدیک شاهد کشف فسادها و کاهش آن در کشور هستیم

  • شناسه خبر: 53677
۹ دی روز حماسی تاریخ انقلاب است/در آینده نزدیک شاهد کشف فسادها و کاهش آن در کشور هستیم

حمید ملانوری گفت: نظام نظامی است که مردم بهای سنگین برای آن داده اند و کسی بخواهد به آرمان ها و ارزش های مردم بی حرمتی کند مردم حمایت می کنند.

خانه » آخرین اخبار » ۹ دی روز حماسی تاریخ انقلاب است/در آینده نزدیک شاهد کشف فسادها و کاهش آن در کشور هستیم

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، در خصوص حماسه ۹ دی اظهار داشت: کشور و نظام جمهوری اسلامی بر پایه حضور و مشارکت مردم است و در دوران انقلاب امام خمینی (ره) پی ریزی شده است و بر اساس آرمان های حضرت امام (ره) و جوانانی که جان خود را در این راه فدا کردند این انقلاب شکل گرفت.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) که فرمودند پشتیبان مملکت باشید تا به نظام آسیبی نرسد ، افزود: نظام و مردم استوار پای اهداف انقلاب ایستاده اند و در روز ۹ دی برای حمایت از نظام و بیعت با رهبری به صحنه آمدند و از جان و مالشان مایه گذاشتند تا نظام حفظ گردد.

حمید ملانوری ۹ دی را از روزهای حماسی تاریخ انقلاب دانست و گفت: هر ساله در این روز تجمعات و همایشاتی شکل می گیرد و مردم جمع می شوند تا این روز را گرامی دارند و ایستادگی خود را به همه ثابت کنند.

وی یادآور شد: نظام نظامی است که مردم بهای سنگین برای آن داده اند و کسی بخواهد به آرمان ها و ارزش های مردم بی حرمتی کند مردم حمایت می کنند.

فرماندار رفسنجان ابراز امیداواری کرد: امسال هم حماسه ۹ دی با حضور پرشکوه مردم انجام می شود.

حمید ملانوری در پاسخ به سؤال خبرنگار ما مبنی بر عملکرد سه قوه کشور در مقابله با مفاسد اقتصادی، گفت: همه قوه ها، دستگاه های اجرایی و نمایندگان مجلس اهداف و برنامه شان در راستای سیاست مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) است و همه یکپارچه با فساد مبارزه می کنند.

وی با اشاره به بحث فساد اقتصادی، خاطر نشان کرد: لازمه آن برنامه ریزی دقیق و اجرای درست و برخورد مناسب است که ریشه های فساد خشکیده شود و زمینه های آن اصلاح گردد و هر سه قوه ورود و اقدامات خوبی برای سالم سازی فضای جامعه انجام داده اند.

فرماندار رفسنجان افزود: بحث فساد موضوع آسانی نیست که در طی یک روز بتوان آن را اصلاح کرد و قوه قضائیه در ریشه یابی، آسیب شناسی و برخورد با مفاسد تلاش می کند و پای کار است.

وی در ادامه گفت: با هماهنگی بین سه قوا اقدامات خوبی در حال انجام است و امیدواریم براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در آینده نزدیک شاهد کشف فسادها و کاهش آن در کشور باشیم.

فرماندار رفسنجان در خصوص برنامه ستاد هماهنگی ۹ دی خاطر نشان کرد: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است، به همین منظور همایش بصیرت روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در محل میدان ابراهیم رفسنجان آغاز می گردد و این مراسم همراه با قرائت قرآن، سخنرانی امام جمعه، شعار مردمی و سخنرانی سخنران مطرح کشوری قدیری ابیانه قبل از نماز ظهر و عصر برگزار می گردد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان انقلاب حماسه 9 دی حمید ملانوری خانه خشتی رفسنجان ستاد هماهنگی 9 دی سران سه قوه فرماندار فساد اقتصادی قدیری ابیانه مجلس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان