مداح آستان قدس رضوی:

حماسه ۹ دی لوح افتخاری در صفحه انقلاب اسلامی است

  • شناسه خبر: 53454
حماسه ۹ دی لوح افتخاری در صفحه انقلاب اسلامی است

محمد رسول میثمی گفت: مسئولین و مردم در خصوص آزاد سازی و یا اینکه سران فتنه زیر نظر باشند، تابع رهبری هستند و به فرمایشات ایشان احترام می گذارند.

خانه » آخرین اخبار » حماسه ۹ دی لوح افتخاری در صفحه انقلاب اسلامی است

به گزارش “خانه خشتی”، محمد رسول میثمی ساکن مشهد با تحصیلات کارشناسی جنگ نرم توفیق ذاکری اهل بیت را حدود ۱۶ سال دارا می باشد.

وی در خصوص حماسه ۹ دی به خبرنگار “خانه خشتی” گفت: ۹ دی لوح افتخاری در صفحه انقلاب اسلامی و نشانگر عمق بصیرتی مردم پاک، غیور و شهید پرور ایران است.

میثمی افزود: مردم ما گوش به فرمان رهبری هستند و با جان، مال و تمام هستی خود در راه انقلاب قدم می گذارند و در هر برهه از زمان که احساس خطر کردند و ارزش های نظام را در معرض خطر دشمنان قسم خورده دیدند با احساس وظیفه و به فرموده رهبر عظیم الشأن امام خامنه ای (مدظله العالی) لبیک گفتند و حماسه خلق نمودند.مداح آستان قدس رضوی-محمد رسول میثمی

وی ۹ دی را سند افتخاری عنوان کرد و یادآور شد: روز بصیرت، روز شکستن آمال و آرزوهای دشمن و روزی است که مشت محکمی بر دهان استکبار می خورد و در کشور ما نیز همیشه دشمنان خارجی ایجاد فتنه کرده اند ، اما با رهنمون ها و بیانات مدبرانه رهبر و با خواست خداوند همیشه دشمنان زمین خورده اند.

محمد رسول میثمی ۹ دی را روزی دانست که مردم به تبعیت از انقلاب با مشت گره کرده خود رأی محکمی به انقلاب اسلامی دادند و حقانیت شیعه و مظلومیت اسلام و ایران را تأیید کردند و نشان دادند تا پای جان در کنار رهبر و شهدا هستند و وظایف شرعی و الهی محکم خود را انجام می دهند.

وی در پاسخ به سوأل خبرنگار ما مبنی بر آزادی سران فتنه در کشور گفت: بیانات معظم له برای همه آحاد جامعه فصل الخطاب است و هر زمان رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) دستور دهند و تصمیم بگیرند ما در صحنه هستیم.

 مداح اهل بیت در ادامه افزود: مسئولین ما با اتکاء به رهنمون های رهبری در خصوص آزاد سازی و یا اینکه سران فتنه زیر نظر باشند، تابع رهبر هستند و به فرمایشات ایشان احترام می گذارند و انجام وظیفه می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم همیشه مملکت خوب و امنی داشته باشیم و  آرزو می کنم خداوند به رهبر انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) طول عمر عنایت کنند تا پرچم انقلاب را به دست امام زمان (عج) برسانند و به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل کنند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام خامنه ای انقلاب اسلامی جنگ نرم حماسه 9 دی خانه خشتی رفسنجان سران فتنه محمد رسول میثمی مداح اهل بیت ولایت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان