مسئول معاونت فرهنگی سپاه ثارالله کرمان:

محتوای فتنه ۸۸ تغییر ساختار جمهوری اسلامی بود

  • شناسه خبر: 53447
محتوای فتنه ۸۸ تغییر ساختار جمهوری اسلامی بود

مسئول معاونت فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فتنه سال ۸۸ در ظاهر یک دعوای انتخاباتی بین دو گروه بود اما شکل اصلی و محتوای آن تغییر ساختار جمهوری اسلامی بود، ساختار سلطه نمی خواست تا جمهوری اسلامی بصورت یک حکومت جهانی تشکیل شود.

خانه » آخرین اخبار » محتوای فتنه ۸۸ تغییر ساختار جمهوری اسلامی بود

به گزارش “خانه خشتی“، منصور الهی در همایش هادیان بصیر در حضور جمعی از فرهنگیان شهرستان رفسنجان اظهار داشت: اگر فنداسیون تربیت دانش آموزان به درستی و هدایت آموز انجام نشود برزگترین آسیب را وارد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: محتوای تکلیف یک معلم، استاد و مربی هدایت درست است که در جامعه کنونی کمتر به آن توجه شده است، در دانشگاه ها بیشتر به فارغ التحصیلی دانشجو توجه می شود.

مسئول معاونت فرهنگی سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: ۳۵ سال گذشته ایران جزو کشورهای عقب مانده محسوب میشد و بعد از انقلاب اسلامی تحول عظیمی ایجاد شد، به آموزش توجه کردیم اما به تربیت توجه نکردیم و این مشکل جامعه ماست.

الهی با اشاره به اینکه بخش اعظم تربیت فرد از جامعه کوچک خانواده شکل میگیرد اضافه کرد: معلم آموزش می دهد هرچند رفتار او نوعی تربیت است اما مسئولیت تربیت دانش آموز بر عهده ی افراد دیگری نیز هست که خانواده نقش اصلی را ایفا می کند.

1جلسه هادیان بصیر در رفسنجان

وی در بخش دیگری از سخنانش بصیرت را لازمه جامعه پویا و مبتکر برشمرد وعنوان کرد: با بینش و دانایی و بصیرت در حوادث دچار تردید نخواهیم شد.

مسئول معاونت فرهنگی سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد: امروز باید نگاه عمیق بر مسائل جهانی داشته باشیم، در میان ۱۶۸ کشور دنیا ایران یک کشور شاخص است و نگاهی که به ملت ایران می شود یک نگاه متفاوت است.

 الهی متذکر شد: فتنه سال ۸۸ در ظاهر یک دعوای انتخاباتی بین دو گروه بود اما شکل اصلی و محتوای آن تغییر ساختار جمهوری اسلامی بود، ساختار سلطه نمی خواست تا جمهوری اسلامی بصورت یک حکومت جهانی تشکیل شود.

الهی عنوان کرد: هم اکنون نیز انرژی هسته ای بهانه ای قرار گرفته تا جلوی حرکت انقلاب اسلامی گرفته شود، آنها از توانمندی علمی و استراتژیک ما می ترسند.

وی بیان داشت: نگرانی دشمن از گفتمانی است که امام(ره) ترسیم کرد، گفتمانی که سازش پذیر نیست اما تعامل با دنیا جزو اصول آن است و در صدد خشکاندن ریشه ها و اندیشه های صهیونیسم است.

جلسه هادیان بصیر در رفسنجان

این مسئول تأکید کرد: امروز بیش ترین مخالفت را ما با تروریسم داریم و بیش ترین ضربه را ما از تروریسم خورده ایم اما ما را متهم به دفاع از آن می کنند.

الهی در ادامه چنین توضیح داد: دشمن سران فتنه را به وسط میدان هل داد و آنها در باتلاقی گرفتار شدند که راه برگشتی نبود و در پشت سر آنها لیدرهایی بودند که هدایتگر میدان شدند.

وی تشریح کرد: اگر تدبیر و بینش رهبر فرزانه انقلاب نبود الان ما در وضعیتی بدتر از عراق و افغانستان بودیم.

مسئول معاونت فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان در پایان گفت: فتنه ۸۸ غبار آلود تر از جنگ هشت ساله بود چون آنجا دشمن را در مقابل می دیدیم اما در فتنه ما نمی دانستیم که کدام گروه راست می گوید و دچار تردید بودیم، اگز ار فتنه ضربه نهایی را میخوردیم در مدت یکسال انقلاب اسلامی به پایان میرسید.

برچسب ها:
محتوای فتنه 88 تغییر ساختار جمهوری اسلامی بود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نگهدار

    مسئول معاونت فرهنگی یعنی چی؟ بهتره نیست بگین معاون فرهنگی ؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان