سرپرست سازمان اتوبوس رانی شهرداری رفسنجان:

حمل و نقل نیروی عظیم و بازوی قدرتمند هر کشور

  • شناسه خبر: 52843
حمل و نقل نیروی عظیم و بازوی قدرتمند هر کشور

محمد شیرازی خدمت رسانی به مردم و توسعه خطوط تحت پوشش را از جمله برنامه های آینده این سازمان عنوان کرد و گفت: هدف ما افزایش مسیرها و بالا بردن کیفیت وسایل حمل و نقل است.

خانه » آخرین اخبار » حمل و نقل نیروی عظیم و بازوی قدرتمند هر کشور

به گزارش “خانه خشتی”، روز ۲۶ آذر ماه از سوی شورای فرهنگ عمومی، به عنوان روز حمل و نقل نامگذاری شده است. به همین منظور با سرپرست سازمان اتوبوس رانی شهرداری رفسنجان گفت و گو کردیم.

شیرازی سرپرست سازمان اتوبوس رانی شهرداری رفسنجانحمل و نقل بازوی قدرتمند هر کشور

محمد شیرازی سرپرست سازمان اتوبوس رانی شهرداری رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، ضمن تبریک روز حمل و نقل به جهاد گران این عرصه، اظهار داشت: حمل و نقل نیروی عظیم و بازوی قدرتمند هر کشور محسوب می شود.

فعالیت های هر کشور بستگی به حمل و نقل دارد

وی افزود: فعالیت های هر کشور بستگی به حمل و نقل دارد و سازمان های وابسته به شهرداری ها اعم از اتوبوس رانی و تاکسی رانی وظیفه شان خدمت به جامعه است.

محمد شیرازی با اشاره به اهداف، خط و مشی و وظایفی که به عهده سازمان ها می باشد خاطر نشان کرد: هر سازمان باید در جهت حفظ و نگهداری اموال و فداکاری در انجام وظیفه و همچنین بالاترین کارایی با کمترین هزینه ها تلاش کند.

فعالیت ۶۷ دستگاه اتوبوس در سازمان اتوبوس رانی شهرداری رفسنجان

وی از فعالیت ۶۷ دستگاه اتوبوس در سازمان اتوبوس رانی شهرداری رفسنجان خبر داد و گفت: این اتوبوس ها در داخل شهر ۲۸  و در دانشگاه ۱۹ مسیر  را سرویس دهی می کنند و مشغول خدمت رسانی به همشهریان هستند.

سرپرست سازمان اتوبوس رانی رفسنجان یادآور شد: هم اکنون در این سازمان ۴۸ نفر راننده، ۱۰ نفر پرسنل تعمیرگاه و ۹ نفر امور اداری را انجام می دهند.

هدف افزایش مسیرها و بالا بردن کیفیت وسایل حمل و نقل می باشد

وی اشاره کرد: در حال حاضر۲۰۰۰۰ نفر شهروند اعم از دانش آموز ، دانشجو و سایر اقشار ، در طول روز از اتوبوس های خط واحد استفاده می کنند.

محمد شیرازی خدمت رسانی به مردم و توسعه خطوط تحت پوشش را از جمله برنامه های آینده این سازمان عنوان کرد و گفت: هدف ما افزایش مسیرها و بالا بردن کیفیت وسایل حمل و نقل است.

سازمان اتوبوس رانی شهرداری رفسنجانطرح میدان تا میدان به تازگی راه اندازی شده است

وی خاطر نشان کرد: مسیر های جدیدی از جمله طرح میدان تا میدان شامل؛ میدان ابراهیم تا میدان امام حسین(ع)، میدان انقلاب تا میدان شهید امینی، میدان ابراهیم تا اسد آباد فارسی و میدان شهدا تا شهرک جهاد به تازگی راه اندازی شده اند.

۳۰ دستگاه از اتوبوس ها دارای کارت خوان می باشند

سرپرست سازمان اتوبوس رانی رفسنجان با اعلام اینکه ۳۰ دستگاه از اتوبوس ها دارای کارت خوان می باشند ، یادآور شد: با توجه به افزایش قیمت سوخت و … هزینه های حمل و نقل مسافرین افزایش یافته است.

رانندگان به شغل خود افتخار کنند

وی گفت: رانندگان به شغل خود افتخار کنند چون یک مسئولیت بزرگ بر دوش آنان می باشد و با دقت اصول و قوانین را رعایت نمایند.

محمد شیرازی در پایان از شهردار محترم بعلت همکاری و پشتیبانی در این راستا تشکر و قدردانی کرد.

گزارش: مهناز شریفی

برچسب ها:
اتوبوس اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان روز حمل و نقل سرپرست سازمان اتوبوس رانی شهرداری طرح میدان تا میدان محمد شیرازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان