تصاویر/کباب ترکی مخصوص اربعین

  • شناسه خبر: 52838
تصاویر/کباب ترکی مخصوص اربعین

زائران اربعین حسینی که به کربلا رفته بودند تقریبا در طول این سفر چند روزه تمام وعده های غذایی خود را مهمان موکب هایی بودند که برای پذیرایی از عزاداران ترتیب داده شد. موکب هایی که از عزاداران حسین پذیرایی می کرد تقریبا در سراسر مسیرها و شهرهایی که زائران باید برای رسیدن به کربلا از آن می گذشتند وجود داشت ولی تراکم آنها در نزدیکی شهر کربلا و همچنین در مسیر نجف به کربلا بیش از سایر نقاط بود.

خانه » آخرین اخبار » تصاویر/کباب ترکی مخصوص اربعین

به گزارش خانه خشتی به نقل از راه دانا، زائران اربعین حسینی که به کربلا رفته بودند تقریبا در طول این سفر چند روزه تمام وعده های غذایی خود را مهمان موکب هایی بودند که برای پذیرایی از عزاداران ترتیب داده شد.

موکب هایی که از عزاداران حسین پذیرایی می کرد تقریبا در سراسر مسیرها و شهرهایی که زائران باید برای رسیدن به کربلا از آن می گذشتند وجود داشت ولی تراکم آنها در نزدیکی شهر کربلا و همچنین در مسیر نجف به کربلا بیش از سایر نقاط بود.

بر اساس این گزارش ،عزاداران حسینی انواع اقسام غذا ها را می توانستند در موکب ها پیدا کنند و هرکس با هر سلیقه  غذایی که داشت به یکی از موکب ها مراجعه می کرد.

در این موکب ها غذاهای مختلفی وجود داشت همچون؛ انواع خورشت،آش،مرغ،ماهی،فلافل و حتی کباب ترکی که از زائران پذیرایی می شد.یکی از موکب ها که مراجعه کننده زیادی هم داشت با گوشت تازه کباب ترکی آماده و با آن از ازئران پذیرایی می کرد در ادامه تصاویری از این موکب را می بینید:

انتهای پیام/

برچسب ها:
اخبار رفسنجان پذیرایی از زائران اربعین با کباب ترکی خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان