رئیس نهاد نماینده مقام معظم رهبری در فارس:

تلاش برای تطهیر فتنه، طراحی فتنه دوم است / سکوت خواص در این مقطع خیانت است

  • شناسه خبر: 52385
تلاش برای تطهیر فتنه، طراحی فتنه دوم است / سکوت خواص در این مقطع خیانت است

رییس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: تلاش برای تطهیر فتنه، طراحی فتنه دوم است، بنابراین سکوت خواص در این مقطع خیانت جدی است.

خانه » آخرین اخبار » تلاش برای تطهیر فتنه، طراحی فتنه دوم است / سکوت خواص در این مقطع خیانت است

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین امین رصاف عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آن چیزی که ما را بر این داشت این نشست خبری را تشکیل دهیم حساسیت بالایی است که نسبت به تحرکات اخیر اصحاب فتنه داریم.

وی با اشاره به دعوت از سخنرانان معلوم‌الحال در روز دانشجو در شیراز افزود: برداشت جدی ما این است که این‌ها با توجه به فضای سیاسی که از نظر خودشان مهیا شده، این موضوع را دنبال می‌کنند که زمینه تطهیر اصحاب فتنه را فراهم آورند.

رصاف ادامه داد: این‌ها به شکل‌های مختلف به دنبال آن هستند که فضای عمومی و افکار عمومی را تست بزنند و عکس‌العمل‌ها را مشاهده کنند و چنانچه عکس‌العمل جدی در مورد برخی تحرکات این‌ها انجام نشود به‌ طور قطع به تحرکات و برنامه‌ریزی خود ادامه خواهند داد.

رئیس نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس اضافه کرد: اتفاقی که در روز دانشجو در شیراز افتاد در سایر استان‌ها نیز به شکل‌های دیگر رقم خورد و همین هدف را دنبال می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: ما به شکل‌های مختلف قبل از شکل‌گیری این حادثه تذکراتی که به ذهنمان می‌رسید را به مسئولان داده بودیم و مسئولان بنا بر تذکرات توانسته بودند بخش زیادی از تحرکات را خنثی کنند.

رصاف بیان کرد: با کمال تأسف این حادثه در روز دانشجو اتفاق افتاد که یک نفر از طرفداران اصحاب فتنه که در بین خود فتنه‌گران نیز جایگاهی ندارد در راستای همان تست زدن افکار عمومی به شیراز اعزام شد.

وی ابراز داشت: این موضوع با عکس‌العمل جدی جوانان انقلابی و بسیجیان مواجه شد و این کار جای تقدیر و تشکر دارد و این حساسیت انقلابی باید همواره حفظ شود.

رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه اظهار داشت: شور انقلابی و حمایت از ولایت، همواره باید در سرلوحه کار ما باشد و نباید بگذاریم اصحاب فتنه احساس آرامش کرده و خیالاتی برای آنان به وجود بیاید.

وی افزود: سخن اصلی ما با برنامه‌ریزانی است که می‌خواهند سران فتنه را تطهیر کنند هر چند مسئولانی که به هر شکل کوتاهی کرده‌اند باید آن را جبران کنند.

رصاف تصریح کرد: اگر مانند این حادثه بار دیگر تکرار شود برخورد امت حزب‌الله بسیار جدی خواهد بود و نمی‌پذیریم که چنین مسائلی در فارس رخ دهد.

وی ادامه داد: پرونده این سخنرانی باید تا به سرانجام رسیدن کامل دنبال شود و مردم ببینند که با هنجارشکنان برخورد جدی صورت می‌گیرد.

رئیس نهاد نماینده مقام معظم رهبری گفت: حضرت علی (ع) در مورد توطئه طلحه و زبیر می‌فرماید «من شب تا به صبح خوابم نبرد و به این نتیجه رسیدم یا باید با این‌ها بجنگم یا از دین خدا خارج شوم»، بنابراین حضرت امیر(ع) برخورد نکردن با فتنه‌گرانی که سوابق انقلابی در کنار حضرت رسول (ص) داشتند اما منحرف‌ شده بودند را مساوی با خروج از دین می‌دانست.

وی در پایان گفت: بنابراین سکوت خواص در این مقطع خیانت جدی است که مشابه سکوت خواص در صدر اسلام است که حادثه عاشورا را رقم زد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان تلاش برای تطهیر فتنه، طراحی فتنه دوم است / سکوت خواص در این مقطع خیانت است خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان