حجت الاسلام رمضانی پور

افزایش بودجه های عمرانی رفسنجان به میزان ۷۰ میلیارد تومان قابل تقدیر است

  • شناسه خبر: 52343
افزایش بودجه های عمرانی رفسنجان به میزان ۷۰ میلیارد تومان قابل تقدیر است

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: امسال ۷ برابر بودجه های دولتی توسط شورا جهت اجرای بودجه های عمرانی مصوب شده است.

خانه » آخرین اخبار » افزایش بودجه های عمرانی رفسنجان به میزان ۷۰ میلیارد تومان قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در حاشیه بازدید از پارک آبی نشاط، با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در شهر انجام گرفته است، ابراز داشت: خوشبختانه دغدغه همه مسئولین آبادی شهر و افزایش نشاط مردم، جوانان و نوجوانان است.

وی ایجاد جایگاه فرهنگی در مجموعه را ضروری عنوان کرد و افزود: با اجرای کار فرهنگی، رسالتی که آموزش و پرورش به عهده دارد، مهندسی شده و جمعیت قابل توجهی را متوجه خود می کند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور ایجاد تحرک در شهر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: الحمدالله هر ساله شاهد افزایش فعالیت های عمرانی و زیرساختی در شهرستان هستیم و امسال ۷۰ میلیارد تومان یعنی ۷ برابر بودجه های دولتی توسط شورا جهت اجرای بودجه های عمرانی مصوب شده است.

وی فرهنگسازی و حضور مردم در برنامه ها را در توسعه شهر مؤثر خواند و گفت: کارهای زیادی در مجموعه انجام شده و در آینده پذیرای مردم رفسنجان می باشد که واقعاً لیاقت دارند؛ امیدواریم مردم نیز قدرشناسی خود را در عمل نشان دهند.

رمضانی پور ضمن آرزوی موفقیت برای همه دست اندرکاران که با نیت پاک فعالیت می کنند، گفت:حرف و حدیث ها و شایعاتی نیز وجود دارد که به منظور ایجاد سدی در مقابل پیشرفت شهرستان به وجود می آید.

وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه های خوبی که در شهرستان در حال اجراست، نباید از هر مساعدتی دریغ کنیم تا در تحقق اهداف شهرستان بیش از پیش موفق باشیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه رفسنجان بودجه های عمرانی پارک آبی نشاط رفسنجان خانه خشتی شورای اسلامی شهر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان