کودکی با رشد باورنکردنی +عکس

  • شناسه خبر: 52205
کودکی با رشد باورنکردنی +عکس

“ایندیاگو نواکوسکی” دختر بچه ۱۰ ماهه ای است که اگر سن واقعی او را ندانید حتما با یک بچه ۵ یا ۶ ساله اشتباه خواهید گرفت. این کودک تنها ۱۰ ماه است به روی زمین آمده اما به خاطر یک بیماری نادر سرعت رشد باورنکردنی دارد.

خانه » آخرین اخبار » کودکی با رشد باورنکردنی +عکس

به گزارش “خانه خشتی “به نقل از  باشگاه خبرنگاران، رشد نوزادان در سنین پایین با سرعت بالایی انجام می شود به طوری که اگر یک نوزاد را برای مدت دو یا سه هفته نبینید حتما پس از این مدت با شگفتی روبرو خواهید شد اما اگر این رشد سریع همراه یک بیماری شود همه چیز از کنترل خارج خواهد شد.
او در سن ۱۰ ماهگی نزدیک به ۲۵ کیلوگرم وزن دارد و قد و بدنش بسیار بزرگتر از حد عادی شده است به همین دلیل مشکلاتی از جمله تنفس سخت، مشکلات حرکتی و … برای وی به وجود آمده و پزشکان هشدار داده اند که در صورت افزایش بیماری او در آینده قادر به انجام کاری نخواهد بود.

ایندیاگو از ۴ ماهگی دچار این بیماری شد و برای اولین بار وزنش با سرعت بالایی بیشتر شد تا اینکه پزشکان بیماری را در بدن وی تشخیص دادند که درمان خاصی برای آن یافت نشده است.

این بیماری و اخلاقیت بچگانه او باعث شده است همیشه در اغوش مادرش باشد و همین مشکل کمر درد و جا به جا شدن مهره های کمر مادرش را نیز در پی داشته است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی کودکی با رشد باورنکردنی +عکس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان