به همت حسینیه اباعبدالحسین(ع) و هیات فاطمیون صورت میگیرد

پیاده روی اربعین حسینی با حضور کاروان رهپویان کربلا در رفسنجان

  • شناسه خبر: 52188
پیاده روی اربعین حسینی با حضور کاروان رهپویان کربلا در رفسنجان

کاروان رهپویان کربلا صبح روز اربعین با حرکت از حسینیه ابا عبدالله الحسین (ع) نرسیده به پل ماهونک به سمت امامزاده غریب پیاده روی می کنند.

خانه » آخرین اخبار » پیاده روی اربعین حسینی با حضور کاروان رهپویان کربلا در رفسنجان

محمد جواد غیاثی مسئول کانون شهید پورعبداللهی رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، ضمن اعلام این خبر گفت: این کاروان برای یازدهمین سال متوالی در روز اربعین حرکت نمادین خود را آغاز می کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه هر ساله نزدیک به دو هزار تفر در این پیاده روی حضور می یابند، گفت: کاروان رهپویان کربلا صبح روز اربعین با حرکت از حسینیه ابا عبدالله الحسین (ع) نرسیده به پل ماهونک به سمت امامزاده غریب پیاده روی می کنند.
غیاثی هدف از پیاده روی اربعین در رفسنجان را همراهی با یاد و خاطره بازگشت اسرا و حضرت زینب (س) به کربلا عنوان کرد و افزود: کاروان با عبور از مسیرهای خیابان علامه امینی، خیابان تختی، میدان نماز، خیابان مصطفی خمینی و جاده لاهیجان در گلزار شهدای لاهیجان حضور یافته و پس از قرائت فاتحه، به سمت امامزاده غریب حرکت می کنند.
وی در ادامه پیش بینی کرد امسال جمعیت بیشتری از عزاداران حسینی در کاروان پیاده روی شرکت کنند و اظهار داشت: کاروان رهپویان کربلا با حضور در امامزاده غریب و صرف غذای نذری، با اتوبوس های ویژه به مسیرهای اولیه باز می گردند.

برچسب ها:
"خانه خشتی"، اخبار رفسنجان کاروان پیاده روی رهپویان کربلا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان