باحضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان صورت گرفت:

افتتاح چهار نمایشگاه نقاشی و زیورآلات دست ساز در رفسنجان

  • شناسه خبر: 52126
افتتاح چهار نمایشگاه نقاشی و زیورآلات دست ساز در رفسنجان

عصر روز جمعه ۱۴ آذرماه با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سه نمایشگاه نقاشی و یک نمایشگاه زیور آلات دست ساز در رفسنجان افتتاح گردید.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح چهار نمایشگاه نقاشی و زیورآلات دست ساز در رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان ، نگارخانه ابریشم میزبان نمایشگاه  آثار استاد بهاء الدین محمدی راد از اساتید نقاشی است. ۲۸ تابلوی نقاشی استاد محمدی راد از ۱۴ تا ۲۱ آذرماه صبح و عصر درمعرض دید علاقه مندان قراردارد. همچنین کارگاه آموزشی نقاشی استاد محمدی راد نیز در این نمایشگاه برای علاقه مندان برگزار گردید.

نگارخانه کویر نیز با ۲۵ اثراستاد علی اکبر صنعتی میزبان حسین تقوی رشیدی زاده بود. در نگارخانه کویر که در جوار بزرگترین خانه خشتی جهان در روستای قاسم آباد رفسنجان قراردارد، نمایشگاه زیورآلات دست ساز خانم گلناز حبیب زاده  نیز عصر روز جمعه افتتاح گردید . این نمایشگاه هم تا پایان هفته جاری برای بازدید علاقه مندان دایر خواهدبود.

هنرجویان آموزشگاه آزاد هنری عماد نیز در نگارخانه فرهنگ ۳۶ اثر هنری خود را در معرض دید علاقه مندان قرار دادند.این نمایشگاه نیز که با حضور رئیس اداره فرهنگ وارشاد رفسنجان افتتاح شد تا ۲۱ آذر ماه ، صبح و عصر میزبان علاقه مندان به هنر نقاشی خواهد بود.

عباس حسنی، ابوالفضل پورزمانی، مرضیه حیدری، فاطمه ملکی و سعیده نیلی ۵ هنرآموز آموزشگاه هنری عماد بودند که در این نمایشگاه آثار هنری خویش را در معرض دید علاقه مندان قرارداده اند.

 

برچسب ها:
اخبار رفسنجان افتتاح چهار نمایشگاه نقاشی و زیورآلات دست ساز در رفسنجان خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان