فرماندار رفسنجان خبر داد

نزدیک به ۳۰۰ بانوی کارآفرین در رفسنجان فعالیت می کنند

  • شناسه خبر: 51852
نزدیک به ۳۰۰ بانوی کارآفرین در رفسنجان فعالیت می کنند

فرماندار رفسنجان از وجود نزدیک به ۳۰۰ بانوی کارآفرین و ۴ مدیر کارخانه زن در شهرستان رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » نزدیک به ۳۰۰ بانوی کارآفرین در رفسنجان فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در مجمع مشاوران جوان که ظهر امروز در دفتر فرماندار تشکیل شد، استفاده از ظرفیت بزرگ جوانان برای توسعه شهرستان را بسیار قابل تقدیر دانست و از ایجاد تشکیلات و کمیسیون های این مجمع ابراز خرسندی نمود و گفت: داشتن اطلاعات در هر زمینه ای لازم است و باید بر آن اصرار ورزید؛ اما نباید به گونه ای باشد که جای عمل را بگیرد.

وی پذیرفتن واقعیت ها و فعالیت بر اساس آن را را بسیار ضروری عنوان کرد و عمده مشکلات موجود را نتیجه غفلت و نا آگاهی هایی دانست که در گذشته ایجاد شده است و افزود: در بحث بهائیت که در حال حاضر با آن درگیر شده ایم، بی دقتی و جهل پیش آمده است و این موضوع به حدی جدیت یافته که اکنون نمایندگی لوازم خانگی بسیاری در شهر به دست این افراد است؛ به طوری که با حضور در منازل و به بهانه نصب لوازم و تعمیرات، با ارائه بروشور و کتاب از بهائیت تبلیغ می کنند.

فرماندار رفسنجان تربیت صحیح جامعه را از عواملی دانست که به اختلافات می انجامد و اظهار داشت: تربیت شهروند سالم خوب است و تفاوت های سلیقه ای نمی تواند جامعه را تربیت کند.

جلسه مجمع مشاوران جوان فرمانداری رفسنجان1

حمید ملانوری با اشاره به وجود نزدیک به ۳۰۰ بانوی کارآفرین و ۴ مدیر کارخانه  زن در شهرستان رفسنجان گفت: بخشی از سرمایه ما نزد بانوان شهرستان است و از آن ها برای سرمایه گذاری و اشتغال استفاده نمی شود.

وی به وجود ۵۰ هزار افاغنه در رفسنجان اشاره کرد و جمعیت آن ها را ۱/۵ برابر شهرستان انار اعلام کرد و گفت: بخشی از گرفتاری های ما به واسطه عدم استفاده از ظرفیت ها و منابع بومی بوده است و ورود اتباع بیگانه به اشتغال مشکلات عدیده فرهنگی، سیاسی، اجتماعی را به وجود آورده است.

ملانوری با اعلام حمایت و پشتیبانی از مجمع مشاوران جوان، خطاب به اعضا ابراز داشت: امکانات اجرایی به منظور تسریع امور را در اختیار شما قرار می دهیم تا جوانان را جذب کنید و آن ها را به نیروهای فعال تبدیل نمایید تا از همین منابع برای بخش های دیگر استفاده شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی فرماندار رفسنجان مجمع مشاوران جوان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان