قیمت انواع نان در کرمان با افزایش ۲۰ درصدی اعلام شد

  • شناسه خبر: 51845
قیمت انواع نان در کرمان با افزایش ۲۰ درصدی اعلام شد

معاون امور بازرگانی و توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: میانگین افزایش قیمت نان در استان کرمان ۲۰ درصد است.

خانه » آخرین اخبار » قیمت انواع نان در کرمان با افزایش ۲۰ درصدی اعلام شد
به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس، مصطفی زریسفی با اشاره به اعمال افزایش قیمت نان همزمان با سراسر کشور در استان کرمان اظهار داشت: میانگین افزایش قیمت نان در کرمان از میانگین کشوری پایین‌تر و به میزان ۲۰ درصد است.

معاون امور بازرگانی و توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان عنوان کرد: در تعیین قیمت نان در استان از جمله قیمت نان سنگک بیشترین افزایش به میزان ۳۰ درصد و در نان لواش کمترین افزایش به میزان ۱۰ درصد را داشته‌ایم.

زریسفی با تشریح قیمت‌های اعمال شده نان در استان گفت: از امروز نان سنگک با وزن چانه ۵۲۰ گرم ۶۵۰ تومان، نان تافتون سنتی با وزن چانه ۳۸۵ گرم ۴۰۰ تومان و تافتون حرارتی غیرمستقیم با وزن ۵۳۰ گرم ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

وی عنوان کرد: همچنین قیمت نان بربری با وزن چانه ۴۷۰ گرم ۴۵۰ تومان، تافتون دوار با وزن چانه ۴۶۰ گرم ۴۰۰ تومان و نان لواش با وزن چانه ۱۲۵ گرم ۱۱۰ تومان تعیین شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در ارتباط با نظارت بر تخلف نانوایی‌ها اظهار کرد: بازرسی سازمان، اتحادیه نانوایان و اتاق اصناف بر کار نانوایی‌ها در استان نظارت و با متخلفان برخورد می‌کنند.

زریسفی خاطرنشان کرد: با افزایش قیمت نان باید با توجه به در اختیار داشتن آرد با کیفیت در نانوایی‌ها شاهد افزایش کیفیت نان ارائه شده به مردم باشیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان قیمت نان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان