بازیگران زن از الهام چرخنده فرهنگ یاد بگیرند+تصاویر

  • شناسه خبر: 51730
بازیگران زن از الهام چرخنده فرهنگ یاد بگیرند+تصاویر

الهام چرخنده بازیگر زن کشورمان که مدتی است به جرم ابراز عقاید ارزشمندش از هر سو و هر طرف مورد هجمه و حمله قرار می گیرد با پوشش کاملا اسلامی در دومین یادواره زنان شهیده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ حاضر شد که موجب خوشحالی است.

خانه » آخرین اخبار » بازیگران زن از الهام چرخنده فرهنگ یاد بگیرند+تصاویر

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  پایگاه خبری انقلاب نیوز؛ بد پوششی و در برخی موارد متاسفانه نشر تصاویر کشف حجاب کرده برخی از بازیگران زن ایرانی در رسانه ها فرهنگ ایرانی و اسلامی مان را تخریب کنند و بی فرهنگی و بی عفتی را به جوانان مان القا کنند.

الگو گیری جوانان از بازیگران و هنرمندان و ورزشکاران امروزه مسئله ای است که کمتر بدان توجه می شود اما این یک مسئله کاملا جدی است که جوانان ایران امروز چه دختر و چه پسر هنرمندان و ورزشکاران را الگوی خودشان قرار می دهند چه وضع ظاهری و چه باطنی میخواهند شباهتی به هنرمند و یا ورزشکار مورد علاقه شان داشته باشند .
متاسفانه در یک جستجو در فضای اینترنت از نام برخی بازیگران زن ایرانی تصاویری را مشاهده می کنیم که بسیار شرم آور و ضد فرهنگ ایرانی و اسلامی است و کاملا با شئونات اخلاقی و اسلامی ایرانی مغایرت دارد .
تصاویر بازیگران زن ایرانی که با اوضاع زننده و بدپوشش و آرایش های غلیظ و در برخی موارد کشف حجاب در شبکه های اجتماعی و در میان موبایل های جوانان دختر و پسر رد و بدل میشود بسیار جای تاسف و نگرانی دارد که هنرمندی که میخواهند با ارائه هنرش مروج فرهنگ باشد با خودنمایی و منتشر کردن تصاویر دور از شان و منزلت یک زن ایرانی در فضای اینترنت الگویی بی فرهنگ و بی حیا را به جوانان ایرانی القا می کنند نه الگوی واقعی مروج فرهنگ ایرانی و اسلامی را .
الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران با چهره ای متفاوت در دومین یادواره زنان شهیده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار شد شرکت نمود که باید قابل توجه دیگر بازیگران زن ایرانی قرار گیرد و الگویی باشد برای بازیگران زن ایرانی.
الهام چرخنده بازیگر زن ایرانی کشورمان که مدتی است ابراز عقایدش باعث شده تا مورد هجمه و حمله عده ای به اصطلاح روشنفکر مدعی قرار بگیرد .
داشتن حجاب کامل اسلامی و پوشش مناسب و کاملا ارزشی در فضای عمومی جامعه از سوی الهام چرخنده که مدتی است برای حفظ ارزشهای اسلامی و پاسداری از فرهنگ ایرانی و اسلامی و حفظ عقایدش یک هنرمند واقعا ارزشی و انقلابی شده است یک الگو برای زنان بازیگر ایرانی است .
بازیگران زن ایرانی که الگو جامعه ایرانی هستند و با اوضاع دور از شان یک هنرمند ایرانی و اسلامی در فضای عمومی جامعه رفت و آمد می کنند باید الهام چرخنده را الگوی خودشان قرار دهند که واقعا الگویی است برای بازیگران زن ایرانی .
فرهنگ ایرانی و اسلامی ما بدپوششی و بی حیایی زنان را هرگز نپسندیده و نمی پسنند و میطلبد که هنرمندان زن کشورمان حرمت ها را پاس بدارند و در فضای عمومی جامعه ایران ارزشهای اسلامی و ایرانی را الگو کنند نه فرهنگ غربی را که مروج بی حیایی و بی اخلاقی است .



برچسب ها:
اخبار رفسنجان بازیگران زن از الهام چرخنده فرهنگ یاد بگیرند خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نورالدین

    انشاءاله همانطور که ظاهرمان را اسلامی و خداپسندانه می کنیم باطن را هم به صفات الهی مانند دعا به حال همدیگر، خدمت به بندگان خدا ،دستگیری از نیازمندان و اطاعت از فرامین قرآن ، آراسته کنیم. امیدوارم خانم چرخنده که با این کار زیبای محجه شدن ، دل فاطمه زهرا را شاد کرده اند سلامت و موفق باشند.

    بهمنيار

    با سلام بايد صبر کرد و زود قضاوت نکرد ان شاالله که آخر و عاقبت همه ما ختم به خير باشد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان