شهردار رفسنجان

۵ پارکینگ طبقاتی در دستور کار شهرداری رفسنجان

  • شناسه خبر: 51698
۵ پارکینگ طبقاتی در دستور کار شهرداری رفسنجان

علی اکبر پور محمدی گفت: پارکینگ طبقاتی در طراحی تفصیلی و بافت های فرسوده شهری پیش بینی شده که امیدواریم با بودجه شهرداری ساخت و ساز آن انجام شوذ.

خانه » آخرین اخبار » ۵ پارکینگ طبقاتی در دستور کار شهرداری رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، علی اکبر پور محمدی شهردار رفسنجان در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران، ضمن اشاره به راه اندازی پارکینگ طبقاتی در رفسنجان، اظهار داشت: مساحت پارکینگ طبقاتی ۴۰۰۰ متر مربع می باشد که ۳۰۰۰ متر مربع از این مساحت جهت پارکینگ در ۵ طبقه با زیر بنای ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و ۱۰۰۰ متر آن بصورت تجاری در نظر گرفته شده است.

وی از شروع بکار پارکینک طبقاتی در سال ۹۳ خبر داد و افزود: بخش پارکینگ تا پایان سال ۹۳ تکمیل می شود و بخش تجاری آن تا پایان سال ۹۴ برنامه ریزی شده که راه اندازی گردد.

شهردار رفسنجان با اعلام ۸۱ درصد پیشرفت کار پارکینگ تاکنون، یادآور شد: سازه پارکینگ سازه پیش ساخته بتنی است که در حال انجام می باشد و پیمانکار آن شرکت دیسمان است.

وی افزود: هزینه اجرای بخش پارکینگ تا پایان کار ۴۰ میلیارد ریال پیش بینی شده و هزینه اجرای بخش تجاری آن نیز ۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که با مصوب شورای شهر پیش فروش می شود.

علی اکبر پور محمدی از ۵ پارکینگ طبقاتی در دستور کار خبر داد و خاطر نشان کرد: این کار در طراحی تفصیلی و بافت های فرسوده شهری پیش بینی شده که امیدواریم با بودجه شهرداری ساخت و ساز آن انجام شوذ.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان پارکینگ طبقاتی خانه خشتی رفسنجان شهردار شهرداری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان