دلایل بی صلاحیتی نقش آفرینان فتنه

  • شناسه خبر: 51649
دلایل بی صلاحیتی نقش آفرینان فتنه

عده ای به خاطر منافع یا روحیه استکباری و یا بدفهمی خود قانون را زیر پای خود له کردند و تمامی نهادهای قانونی را نادیده گرفتند.

خانه » آخرین اخبار » دلایل بی صلاحیتی نقش آفرینان فتنه

به گزارش “خانه خشتی“به نقل از بوتیا، فتنه ۸۸ راآمریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی طراحی کردند در این فتنه فتنه گران به تخریب اموال عمومی پرداختند و شعارهای ضد اسلامی ، ضد انقلاب سر دادند .چراکسانی که پیشگام بودند آنان را محکوم نکردند؟سکوتشان به معنی رضایت آنان بود ، قصد فتنه گران روی کار آوردن حکومتی غیراسلامی و ضدولایت در کشور است.

«هر گاه دشمن شما از شما تعریف کرد روز عزای شماست و روزی که دشمن شما از شما عصبانی شد بدانید که راه درستی را در پیش گرفته اید» (امام خمینی(ره))

٠ «درفتنه ها به امام و پیشوای خودتان پناهنده شوید تا غبار فتنه شمارا گمراه نکند»امام علی(ع)

فتنه و بصیرت در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی

 اگر من بخواهم یک توصیه به شما بکنم، آن توصیه این خواهد بود که بصیرت خودتان را زیاد کنید؛ باید بصیرت داشت. آنچه که انسان از نخبگان جامعه و جریانات سیاسی و گروههای سیاسی انتظار دارد، این است که با این حوادث با این خطوط دشمن با بصیرت مواجه بشوند.

اگر بصیرت وجود داشت و عزم مقابله وجود داشت، خیلی از رفتارهای ما ممکن است تغییر بکند؛ آن وقت وضعیت بهتر خواهد بود. بعضی از کارها از روی بی بصیرتی است. غفلت از دشمنی دشمن البته دشمنی او خلاف انتظار نیست، غفلت ما خلاف انتظار است. اینها اعلام می کنند که ما طرفدار ملّت ایرانیم! دولت آمریکا اعلام می کند که ما طرفدار مردم ایرانیم! یعنی: با نظام جمهوری اسلامی بدیم، اما مردم را دوست داریم! خوب، مردم جزو این نظامند؛ این نظام که منفک از مردم نیست. این ترفندهای دشمن است.

 اینها را باید شناخت، فهمید. او البته دشمنی اش را می کند؛ امر طبیعی است، امّا اینکه ما نفهمیم دشمنی او را و از این معنا غفلت کنیم، این قابل قبول نیست. (آیا رجوع به رسانه های آمریکایی و انگلیسی و حذف شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا مصداق بارز غفلت از دشمنی دشمن نیست؟)

در ماجرای فتنه ٨٨ چند اتفاق بسیار مهم و معنی دار رخ داد که از هیچکدام نمیتوان و نباید به سادگی گذشت.

نخست اینکه عده ای به خاطر منافع یا روحیه استکباری و یا بدفهمی خود قانون را زیر پای خود له کردند و تمامی نهادهای قانونی را نادیده گرفتند. این جماعت همچنین به واسطه قانون شکنی خود هزینه های غیر قابل جبرانی به کشور و مردم تحمیل کردند که امیدوار کردن دشمن، اعتماد زدایی از جامعه و آسیب به جایگاه بین المللی نظام از جمله آنهاست.

چرا عده ای می خواهند دوباره مسئولیت ها را به اصحاب فتنه واگذار کنند ؟ سابقه این افراد که مشخص و هویت فتنه هم که معلوم است و چیزی نیست که نامعلوم باشد و بگویند تمام شد با این حال دوباره می خواهند مسئولیت های وزارتی ، مدیرکلی را به این افراد بسپارند.چشم ها و گوش ها باید باز باشد و سوابق افراد را بدانند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی دلایل بی صلاحیتی نقش آفرینان فتنه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان