شهردار رفسنجان خبر داد:

۸۰ میلیارد برای احداث آرامستان جدید رفسنجان هزینه شده است

  • شناسه خبر: 51631
۸۰ میلیارد برای احداث آرامستان جدید رفسنجان هزینه شده است

شهردار رفسنجان گفت: تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال برای احداث آرامستان هزینه شده و قطعات ویژه شهداء و خانواده آنان، نخبگان، مشاهیر و هنرمندان و خیرین نیز در نظر گرفته شده است.

خانه » آخرین اخبار » ۸۰ میلیارد برای احداث آرامستان جدید رفسنجان هزینه شده است

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، علی اکبر پور محمدی شهردار رفسنجان در مصاحبه مطبوعاتی که صبح امروز و با حضور خبرنگاران رسانه های رفسنجان برگزار شد، با اشاره به تعامل مناسب مسئولین و مردم در اجرای بهتر امور، برنامه های شهرداری را در سه بخش عمده عنوان کرد و انجام برنامه های توسعه، زیرساختی و امورات جاری را در این راستا مطرح کرد و گفت: یکی از کارهای اساسی و ضروری و یکی از نیازهای شهر، احداث آرامستان با زیرساخت مناسب بود که با الگوگیری از شهرهای اصفهان، شیراز و یزد طراحی صورت گرفت و با سرعت پیش رفت.

مصاحبه مطبوعاتی شهردار رفسنجان با اصحاب رسانه

پورمحمدی حفر چاه به میزان ۳۰ لیتر آب در ثانیه، مخزن آب با ۵۰۰ متر مکعب و کاشت بیش از ۸۰ هزاراصله درخت را از کارهای اولیه بهشت زهرا بیان کرد و افزود: بیش از دو هزار متر مربع برای غسالخانه، سالن نماز و سالن انتظار و سرویس های بهداشتی اختصاص یافته است.

طراحی بلوک و قطعات پیش ساخته و شماره گذاری ردیف ها از دیگر اقداماتی است که شهردار رفسنجان به آن اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال برای احداث آرامستان هزینه شده است و قطعات ویژه شهداء و خانواده آنان، نخبگان، مشاهیر و هنرمندان و خیرین نیز در نظر گرفته شده است.

مصاحبه مطبوعاتی شهردار رفسنجان با اصحاب رسانه2

وی راه اندازی سالن غذاخوری، آشپزخانه، گلفروشی، سنگ قبر، پارچه نویسی، چاپ کاغذ ، فروشگاه و مسجد را از برنامه های آتی بهشت زهرا رفسنجان عنوان کرد که به طور منظم اجرا خواهد شد.

شهردار رفسنجان ضمن تشکر از استقبال مردم در آرامستان جدید اظهار داشت: تاکنون نزدیک به ۶۰ نفر غسالخانه شستشو و ۱۴ نفر تدفین شده اند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان