امام جمعه رفسنجان تأکید کرد

بهائیت فرقه ای ضاله است و هرگونه مراوده با افراد بهائی حرام و نجس می باشد

  • شناسه خبر: 51500
بهائیت فرقه ای ضاله است و هرگونه مراوده با افراد بهائی حرام و نجس می باشد

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: بهائیت مذهب نیست بلکه یک فرقه ضاله می باشد.

خانه » آخرین اخبار » بهائیت فرقه ای ضاله است و هرگونه مراوده با افراد بهائی حرام و نجس می باشد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در خطبه اول نمازجمعه امروز با توصیه به تقوای الهی و واجبات اظهار داشت: توجه به همسر امر مهمی است و پیامبر (ص) نگاه به چهره همسر را باعث افزایش نگاه مهر آمیز خداوند می داند.

وی با اشاره به تأثیر فرزند صالح در آمرزش والدین خاطر نشان کرد: تربیت فرزند هم برای فرزندان مهم است و هم نسبت به والدین و دیگران دارای منفعت می باشد.

حجت الاسلام رمضانی پور نقش تربیت در تکامل فرزندان و منزلت انسان مومن در پیشگاه پروردگار را مهم تلقی کرد و گفت: والدین باید با عمل به این وظیفه از فرزندان مراقبت کنند و بهترین زمان تربیت دوران کودکی و نوجوانی است.

وی هفت سال دوم فرزندان را مهم دانست و افزود: قسمت عمده پیروزی ها و شکست ها در دوران بزرگسالی، ریشه در کمال و سوء تربیت دارد.

امام جمعه رفسنجان در خطبه دوم با اشاره به سخن امام صادق(ع) در خصوص بصیرت و بصیرت افزایی یادآور شد: راه رسیدن به وصال یار همیشه مقطوع است و ائمه اطهار و پیامبران بندگان را ارائه طریق فرمودند و بندگان را به واقعیت و هدف توصیه کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: اگر انسان می خواهد به وصال یار برسد باید در میدان عمل قرار گیرد و با آگاهی و علم باشد و عمل بدون بصیرت مانند شخصی است که برعکس راه حرکت کند.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: در این فتنه انسان های متخصص حضور داشتند که جاهل بودند، همانطور که در زمان امیرالمومنین چنین انسان هایی بدون بصیرت وارد شدند.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به رای اعتماد وزیر علوم از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر فرهادی برای این منصب پذیرفته شدند که امیدواریم بتوانند در جایگاه خطیر وظایف خود را به خوبی فراهم کنند.

وی با اشاره به روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین افزود: هدف اسرائیلی ها فراموش کردن مردم فلسطین است، اما با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان کشور این یک جریان تکفیری می باشد که داعش زاییده آن است.

وی با اشاره به توصیه رهبر انقلاب که فرمودند کار جهادی مجلس نگاه به الویت ها خصوصاً اقتصاد مقاومتی است خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور است.

وی در خصوص بهائیت در رفسنجان افزود: بهائیت مذهب نیست بلکه یک فرقه ضاله می باشد و مردم بدانند هرگونه مراوده با افراد بهائی حرام و نجس است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به عزاداری که دغدغه والدین می باشد افزود: جوانان با آگاهی و بدون نگاه به بیرون و افرادی که به هیئت ها کمک می کنند مراقب باشند و از هرگونه قمه زنی خودداری نمایند.

وی آموزش اصناف و عمل به مسائل شرعی و دینی را مهم دانست و گفت: بازاریان با آگاهی به مسائل دینی از گناه و لغزش جلوگیری کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: پیاده روی به اربعین از نجف به کربلا آثار ارزشمندی در جامعه دارد و در شهر ما افراد بسیاری در این امر اقدام کرده اند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه خانه خشتی رفسنجان فرقه بهائیت
تلگرام
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان