رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان:

کلینیک ویژه دندانپزشکی در رفسنجان راه اندازی می شود/هدف ما در بخش سلامت کسب رضایت مردم است

  • شناسه خبر: 51482
کلینیک ویژه دندانپزشکی در رفسنجان راه اندازی می شود/هدف ما در بخش سلامت کسب رضایت مردم است

آموزش، امنیت و سلامت از رسالت های اصلی دولت بوده که امیدواریم با رضایت مردم، حمایت دولت و رضایت رهبری در بخش سلامت شاهد کاهش دغدغه مردم در این بخش باشیم.

خانه » آخرین اخبار » کلینیک ویژه دندانپزشکی در رفسنجان راه اندازی می شود/هدف ما در بخش سلامت کسب رضایت مردم است

به گزارش “خانه خشتی”، علی اسماعیلی ندیمی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پیش از خطبه های نماز جمعه ظهر امروز ضمن تبریک هفته بسیج، به انتقال سردخانه از بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) به آرامستان جدید اشاره کرد و گفت: راه اندازی سردخانه در محل جدید بسیاری از مشکلات بیمارستان را مرتفع ساخت.

وی به کاهش هزینه های پرداختی از جیب مردم از زمان آغاز طرح تحول نظام سلامت توسط دولت اشاره نمود و اظهار داشت: با اجرای این طرح از نیمه اردیبهشت سال گذشته هزینه پرداختی مردم از ۳۷ به ۱۰ درصد توسط بیمه های شهری و ۵ درصد توسط بیمه های روستایی کاهش یافت.

اسماعیلی ندیمی اضافه کرد: انجام کلیه خدمات سرپایی و آزمایشگاهی در بیمارستان هنگام بستری بیمار نیز از دیگر اقداماتی بود که با اجرای این طرح تحقق یافت و هم اکنون بیماران هیچ خدمات درمانی را خارج از بیمارستان انجام نمی دهند و کلیه هزینه های آن توسط بیمارستان پرداخت می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از ترویج زایمان طبیعی در این شهرستان از آغاز طرح تحول نظام سلامت ابراز امیدواری کرد و از مادران و خانم های جوان خواست به هیچ وجه اصرار نداشته باشند که فرد باردار بدون نیاز، عمل سزارین را انجام دهد و افزود: هم اکنون فرانشیز زایمان طبیعی در بیمارستان دولتی صفر شده و هدف ما کاهش آمار سزارین است؛ به نحوی که تا پایان سال جاری بتوانیم آمار سزارین را به ۱۰ درصد برسانیم.

علی اسماعیلی ندیمی ساماندهی بیمارستان های دولتی و ساخت و ساز آن ها و تغییر فضای فرسوده ساختمانی، اقامت پزشک متخصص در بیمارستان و بازسازی مراکز بهداشت و مراکز اقامتی پزشکان را از دیگر اقدامات این دانشگاه طی یک سال اخیر عنوان کرد و گفت: در چند روز اخیر واکسن جدید پنتاوالان را رونمایی کردیم که علیه باکتری های ناشی از عفونت مغز و گلو در کودکان ساخته شده است و در نوبت های مختلف به کودکان تزریق می شود.

وی به اجرای برنامه های بزرگ شهری ویژه حاشیه نشینان شهری اشاره کرد و افزود: ۸ تا ۱۰ میلیون نفر از مردم ما حاشیه نشین هستند و قصد داریم با افزایش خدمات درمانی مختلف برای آنان، سطح خدمات این قشر افزایش یابد.

راه اندازی کلینیک جدید دانشگاه علوم پزشکی با توجه به کرامت مردم و حضور پزشکان در این کلینیک از دیگر فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی بود که رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به آن اشاره نمود و گفت: طی روزهای آینده کلینیک ویژه دندانپزشکی نیز راه اندازی می شود که با قیمت قابل قبولی به مردم عرضه خواهد شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر دو پزشک متخصص در اورژانس بیمارستان حضور دارند که کار بیماران را به نحو شایسته انجام می دهند و مشکلی در این بخش وجود ندارد و به همه شما اطمینان می دهم روز به روز به کیفیت بخش اورژانس اضافه شود.

علی اسماعیلی ندیمی از اجرای مطلوب مرحله جدیدی از طرح تحول نظام سلامت در رفسنجان خبر داد و گفت: در همین راستا شاهد کاهش هزینه های پرداختی از جیب مردم بوده ایم و تلاش کردیم هیچ پرداختی خارج از تعرفه از مردم دریافت نشود.

وی به اختصاص سامانه ۱۶۹۰ ویژه شکایات مردمی تعرفه ای اشاره کرد و افزود: کلیه بیمارستان های دولتی و خصوصی ملزم به رعایت این طرح هستند و مردم نیز توجه داشته باشند که هزینه های بیمارستانی را تنها با دریافت رسید از بیمارستان پرداخت نمایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از حمایت رهبری در اجرای طرح تحول نظام سلامت ابراز خرسندی نود و گفت: آموزش، امنیت و سلامت از رسالت های اصلی دولت بوده که امیدواریم با رضایت مردم، حمایت دولت و رضایت رهبری در بخش سلامت موفق باشیم و شاهد کاهش دغدغه مردم در این بخش باشیم

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان درنماز جمعه نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان