«اولاند» سوسیالیست ،رئیس جمهورو الیزه نشین جدیدفرانسه شد

  • شناسه خبر: 5144
«اولاند» سوسیالیست ،رئیس جمهورو الیزه نشین جدیدفرانسه شد

خانه خشتی : با پایان یافتن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و به تبع آن پایان عصر “نیکلا سارکوزی”، فرانسوآ اولاند مستأجر جدید کاخ الیزه برای ۵ سال آینده شد. به گزارش خانه خشتی به نقل ازفارس ،دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شب گذشته در سراسر این کشور پایان یافت و “نیکلا سارکوزی” که […]

خانه » آخرین اخبار » «اولاند» سوسیالیست ،رئیس جمهورو الیزه نشین جدیدفرانسه شد
اولاندوسارکوزی

اولاندوسارکوزی

خانه خشتی : با پایان یافتن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و به تبع آن پایان عصر “نیکلا سارکوزی”، فرانسوآ اولاند مستأجر جدید کاخ الیزه برای ۵ سال آینده شد.

به گزارش خانه خشتی به نقل ازفارس ،دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شب گذشته در سراسر این کشور پایان یافت و “نیکلا سارکوزی” که از سال ۲۰۰۷ تاکنون سکان کشتی فرانسه را در دست داشت، با کسب بیشترین آراء عرصه رقابت را به “فرانسوآ اولاند” رقیب سوسیالیست خود واگذار کرد.

بر اساس آمار اولیه منتشره در پایان انتخابات، اولاند در این انتخابات تنها توانست بیشترین آراء را از آن خود کند و از “نیکلا سارکوزی” پیشی بگیرد.

اعلام نتایج این انتخابات در حالی صورت می‌گیرد که نظرسنجی‌ها و ارزیابی‌های مختلف صورت گرفته در فرانسه نیز داده‌ بودند و بنابراین می‌توان گفت که نتیجه حاصله چندان دور از انتظار نبوده است.

انتهای پیام/ر.ص

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان