چشم امید محبین حضرت زهرا (س) رفسنجان به همت مسئولین بسته شده است

  • شناسه خبر: 51436
چشم امید محبین حضرت زهرا (س) رفسنجان به همت مسئولین بسته شده است

مسئول خیریه فرهنگی، هنری و مذهبی محبین حوراء الانسیه حضرت زهرا (س) رفسنجان همت و پشتوانه مسئولین را خواستار شد.

خانه » آخرین اخبار » چشم امید محبین حضرت زهرا (س) رفسنجان به همت مسئولین بسته شده است

زهرا رضوانی مسئول خیریه فرهنگی، هنری و مذهبی محبین حوراء الانسیه حضرت زهرا (س) رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از استقبال بانوان در جلسات هفتگی یکشنبه ها ابراز امیدواری کرد و گفت: در جلسات هفتگی محبین که هر هفته در گوشه ای از شهر برپا می شود، زیارت نامه حضرت زهرا (س)، زیارت امین الله، حدیث کساء و … قرائت شده و پیرامون مسائل خانواده و جوانان، پیشگیری از اعتیاد و مباحث روز به صورت متناوب سخنرانی داریم که به کرات شاهد تأثیر مفید آن ها در افراد بوده ایم.

وی در ادامه از برگزاری مراسم ویژه میلاد مام زمان (عج)، حضرت زهرا (س) و شهادت حضرت رقیه (س) توسط محبین خبر داد و افزود: این جلسات همواره در طول سال دایر بوده و سرویس ایاب و ذهاب نیز از کلیه مسیرها مهیا می باشد.

رضوانی با اشاره به برپایی نمایشگاه فروش محصولات لباس، کتاب، سی دی و عطاری در جوار جلسات هفتگی، به خبرنگار “خانه خشتی”، گفت: این نمایشگاه به منظور تأمین هزینه های جاری مؤسسه ایجاد شده است و هر هفته بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر ضمن شرکت در جلسات، از آن بازدید می کنند.

موسسه خیریه حوراء الانسیه حضرت زهرا رفسنجان1

مسئول خیریه فرهنگی، هنری و مذهبی محبین حوراء الانسیه حضرت زهرا (س) در ادامه به جمع آوری کمک های مردمی در جلسات اشاره نمود و اظهار داشت: با جذب هزینه های مختلف، سبد کالای مورد نیاز اقشار نیازمند را تأمین کرده و بین افراد تقسیم می کنیم و در پاره ای از موارد نیز جهت تهیه جهیزیه دختران و تسهیل در ازدواج دختران و پسران جوان کمک کرده ایم.

وی ادامه داد: ما از سوی هیچ نهادی حمایت نمی شویم و از نظر مالی در مضیقه هستیم؛ با توجه به اینکه تأثیر زیادی در رفع مشکلات خانوادگی و رضایت مخاطبین داشته ایم، همت و پشتوانه مسئولین را خواستاریم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی خیریه رفسنجان خیریه فرهنگی، هنری و مذهبی محبین حوراء الانسیه حضرت زهرا (س) رفسنجان محبین حضرت زهرا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان