امام جمعه رفسنجان:

بسیج گوش به فرمان ولایت است

  • شناسه خبر: 51226
بسیج گوش به فرمان ولایت است

امام جمعه رفسنجان گفت: بسیج امروز متفاوت از گذشته عمل می کند او گوش به فرمان ولایت است و سستی و کاهلی در او راه ندارد.

خانه » آخرین اخبار » بسیج گوش به فرمان ولایت است

 به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در جمع بسیجیان شهرستان ، با تبریک میلاد امام باقر(ع) و هفته بسیج ، پنجم آذر سالروز تاسیس این سازمان را روز تولید یک عظمت و یک شجره طیبه دانست و اظهار داشت: برپایی اجتماع بسیجیان هراز چند گاهی لازم است تا یادمان نرود که بسیجی هستیم ، مسائل ارزشی که جزو اصول ذاتی نظام هستند را مرور کنیم و پایبندی خود را به آن اعلامم نماییم.

وی با اشاره مفهوم واژه شجره ی طیبه بیان داشت: اعتقاد حقیقی، پاکی، اخلاق نیکو و اعمال شایسته زندگی واقعی انسان را تشکیل می دهد، اگر بخواهیم جامعه سالمی داشته باشیم باید خودمان را سالم کنیم.

IMG_6767

رمضانی پور ادامه داد: وقتی خداپرستی در وجود انسان ریشه بدواند انسان نیز مصداق آن خواهد شد.

امام جمعه رفسنجان ائمه معصومین و پس از آنها امام خمینی(ره) و رهبری فرزانه انقلاب را مصداق شجره طیبه دانست و خاطر نشان کرد: اینان مصداق کاملی برای این کلمه هستند و مردم نیز از وجود آنها بهرمند می شوند.

وی به وجود درخت ناپاکی و خبیثه در کنار شجره طیبه اشاره کرد و افزود: این به این معنی است که افرادی با گفتار ناپاک و اعمل ناشایست انحراف و لغزش را در جامعه دامن میزنند و ابزارهای مختلف گمراه کننده را در جامعه بوجود می آورند.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود تربیت و آموزش و تشکیل حلقه های صالحین را از جمله ماموریت های بسیجیان عنوان کرد و گفت: با حضور دراین حلقه ها هم خودمان را تربیت می کنیم و هم دیگر اقشار در سنین مختلف را دعوت به پاکی می کنیم.

وی با اشاره بع فعالیت بیش از ۷۰۰ حلقه صالحین در سراسر شهرستان بیان داشت: بسیج امروز متفاوت از گذشته عمل می کند او گوش به فرمان ولایت است و سستی و کاهلی در او راه ندارد.

رمضانی پور با اشاره به خطبه ۳۴ نهج البلاغه یادآور شد: امام علی(ع) در این سخنان از کوفیان زمان خود که قصد بسیج کردن آنها را داشت ابراز ناامیدی می کند اما ببینید که رهبر فرزانه انقلاب امروز چگونه رضایت خود را بسیجیان ابراز می کنند.

IMG_6777

وی افزود: ببینید که امام(ره) چگونه در وصیت نامه سیاسی خود از آحاد مردم از جمله بسیجیان به خوبی تقدیر و یاد کردند.

رمضانی پور در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که به عنوان یک بسیجی رضایت خدا و ولیش را درکارهایمان داشته باشیم در دادگاه عدل الهی بتوانیم خود را تابع ولایت معرفی نماییم و سربلند باشیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان