برای اولین بار:

حلقه های باقیات الصالحات در رفسنجان تشکیل می شود

  • شناسه خبر: 50887
حلقه های باقیات الصالحات در رفسنجان تشکیل می شود

مدیر اجرایی هیئت کربلا رفسنجان از اجرای طرح باقیات الصالحات به دو صورت اجباری و اختیاری در رفسنجان خبر داد

خانه » آخرین اخبار » حلقه های باقیات الصالحات در رفسنجان تشکیل می شود

محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”، از اجرای طرح باقیات الصالحات به دو صورت اجباری و اختیاری در رفسنجان خبر داد و گفت: در این طرح که با شرکت حلقه های حداقل ۳۶۶ نفره تشکیل می شود، افراد عضو ضمن استقرار در گروه های مختلف، پس از فوت یکی از اعضای حلقه، خود را مکلف می دانند برای متوفی یک روز نماز قضا، نماز لیله الدفن، یک روزه، دو صفحه قرائت قرآن عثمان طه برابر با حداقل یک سال نماز قضا، ۱۲ سال روزه قضا و بیش از یک دور ختم قرآن به جا آوردند.

مدیر اجرایی هیئت کربلا رفسنجان با اشاره به اینکه کلیه اعمال از طریق پیامک به اعضا اطلاع رسانی می شود، اظهار داشت: در طرح اختیاری، شرکت کنندگان می توانند به جای روزه، یک زیارت عاشورا قرائت کرده و یا به نیابت از وی خیرات بدهند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان با پرداخت ماهیانه ۵ هزار تومان در این طرح ثبت نام می کنند، بیان داشت: هزینه جمع آوری شده برای طرح باقیات الصالحات صرف برگزاری مراسم هیئت و خیریه کربلا و تهیه ارزاق افراد نیازمند می شود.

محمدی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این طرح به دفتر هیئت و خیریه کربلا واقع در بلوار امام علی (ع)، نبش کوچه شماره ۴ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۳۸۱۹۱۲۴۲۲ تماس بگیرند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان باقیات الصالحات خانه خشتی رفسنجان نماز هیئت کربلا واجبات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان