فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه:

بسیج در برابر کسانی که به فکر براندازی نظام هستند بدون هیچ ملاحظه‌ای مقابله می‌کند

  • شناسه خبر: 50835
بسیج در برابر کسانی که به فکر براندازی نظام هستند بدون هیچ ملاحظه‌ای مقابله می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان بسیج را آماده در خط مقدم جبهه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دانست و گفت: بسیج در برابر کسانی که به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند بدون هیچ ملاحظه‌ای مقابله می‌کند.

خانه » آخرین اخبار » بسیج در برابر کسانی که به فکر براندازی نظام هستند بدون هیچ ملاحظه‌ای مقابله می‌کند
به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سرهنگ علی اسدی فرمانده سپاه رفسنجان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک آغاز هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بود که در پنجم آذر سال ۵۸ به فرمان امام خمینی(ره)تشکیل شد.
وی با اشاره به افزایش روزافزون اقتدار و سربلندی بسیج در جامعه خاطر نشان کرد: همه جامعه ما بسیجی است و در برابر ارزش‌های نظام و صیانت از انقلاب اسلامی و دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی می‌کند.
سرهنگ اسدی بسیج را آماده در خط مقدم جبهه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دانست و گفت: بسیج در برابر کسانی که به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند بدون هیچ ملاحظه‌ای مقابله می‌کند.
وی افزود: دشمن امروز در فکر تسخیر افکار جوانان است و قصد از هم پاشیدن کانون خانواده ها را دارد اما بسیجی از آبرو و وقت خود می‌گذرد تا دشمن به اهداف خود نرسد.
فرمانده سپاه رفسنجان به تبلیغات بیش از ۱۳۰شبکه فارسی زبان دشمن علیه بسیج و سپاه اشاره کرد و تصریح کرد: بسیج هنرمندان،جامعه پزشکی،رسانه،فرهنگیان و…همه باید برای مقابله با تهاجم دشمن برنامه داشته باشند و نقشه‌های دشمنان را بشناسند و به مردم نیز بشناسانند.
وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و انگلیس نقشه‌هایی برای نظام جمهوری اسلامی دارند و نباید دل به لبخندی که در مذاکرات می‌زنند خوش کرد زیرا این نقشه ‌ها تمامی ندارد.
سرهنگ اسدی به شبهاتی که امروز توسط دشمن در جامعه ایجاد می‌شود اشاره کرد و شناخت و عملکرد هوشیارانه را ضروری دانست و گفت: اختلاف افکنی های دشمن را نیز نباید نادیده گرفت برخی دشمنان دنبال اختلاف انداختن بین مردم ومسئولان هستند اما بسیجی از آرمان ها وارزش ها کوتاه نمی آید و با کسانی که بر این اختلافات دامن می‌زنند برخورد می‌کند.
فرمانده سپاه  رفسنجان در ادامه با اشاره به مقایسه کردن قیام امام حسین(ع) با مذاکرات هسته‌ای اذعان کرد: مقایسه کردن حر نیز با فتنه گران امری به دور از عقل است زیرا حر توبه کرد وبه اشتباه خود اعتراف کرد اما فتنه گران در این سال ها هیچ کدام از عمل خود توبه نکردند وحتی فتنه‌ای که چالش های زیادی برای نظام ایجاد کرد را به عنوان اعتراض مطرح کرده‌اند.
اسدی متذکر شد: امروز عزت واقتدار نظام که در دنیا سرآمد است  را با بعضی مذاکرات و جلسات زیر پا نمی‌گذاریم و امیداوریم تیم مذاکره کننده ما با حفظ این عزت بدون عبور از خطوط قرمز وبا اقتدار موفقیت را به دست بیاورند.
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان