سردار مطهری در سخنرانی پیش از خطبه ها

بسیج دشمن را وحشت زده کرده است

  • شناسه خبر: 50828
بسیج دشمن را وحشت زده کرده است

جانشین سپاه ثارا… گفت: ایران امروز در منطقه ناآرام جزیره ای امن است و امنیت کشور مرهون بسیج است و و تفکر بسیجی باعث شده دشمن چشم طمع به این کشور نداشته باشد .

خانه » آخرین اخبار » بسیج دشمن را وحشت زده کرده است

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  ” بوتیا “، سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، به مناسبت هفته بسیج با حضور در نمازجمعه این هفته کرمان به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها، با تأکید بر اینکه در طول ۳۴ سالی که از عمر با برکت این تشکل می‌گذرد، هر روز مردم ما از میوه‌های شیرین آن بهره‌مند بوده‌اند، اظهار داشت: بسیج منشا خدمات زیادی برای انقلاب اسلامی بوده و بسیج نیروی کارآمد برای انقلاب و کشور است.

 وی با اشاره به نقش بسیج در دفاع مقدس و جنگ سخت ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس بسیج در کنار ارتش و سپاه از کیان ملت ایران دفاع کرد حتی در دوران دفاع مقدس گردان های تخصصی ما بسیجی بودند.

مطهری ادامه داد:  بیشترین آمار شهدا نیز مربوط به بسیج است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: در کنار این دفاع ، بسیج در پشت جبهه کمک های مردمی را برای جبهه جمع آوری و ارسال می کرد.

سخنران پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس و در راه مقابله با منافقین ، امنیت شهرها نیز با کمک پایگاه های شهری بسیج تامین می شد.

وی تصریح کرد: در جنگ نرم نیز نیز بسیج نقش عمده ای در مقابله با توطئه های دشمنانی که می خواستند انقلاب را از ریشه ساقط کنند، داشت.

مطهری تشریح کرد: دو فتنه بزرگ ۷۸ و ۸۸ با کمک بسیج خنثی شد و بسیجیان این دو خطر بزرگ را از سر انفلاب گذراند.

جانشین سپاه ثارا… اظهار داشت: بسیجیان به صورت در ۲۰۰۰گردان سازماندهی شده اند که این امر دشمن را وحشت زده کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ایران امروز در منطقه ناآرام جزیره ای امن است و امنیت کشور مرهون بسیج است و و تفکر بسیجی باعث شده دشمن چشم طمع به این کشور نداشته باشد .

وی تاکید کرد: تفکر بسیجی حلال مشکلات کشور است و بسیج در طرح های کلان اقتصادی منشا خدمت بوده است.

مطهری تشریح کرد: در سنوات گذشته طرح مقابله با فلج اطفال با همکاری بسیج و وزارت مربوطه برگزار شد. در بین تمام کشورها فقط ایران با کمک بسیج موفق به واکسیناسیون شد و دنیا در حیرت ماند که چگونه موفق شدیم.

وی ادامه داد: وقتی از یکی از مقامات سازمان بهداشت جهانی از یک مقام ایرانی می پرسد که شما چگونه این طرح را اجرا کردید این مقام جمهوری اسلامی می گوید ما در ایران یک نیروی پرتوان بسیجی داریم که هر مشکلی را با کمک آن حل می کنیم.

وی در پایان گفت: از همه مسئولانی که با تفکر بسیجی به دنبال حل مشکلات مردم هستند تشکر می کنیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان