علی زینلی خبر داد:

۹۹ درصد فوتبالیست های مس رفسنجان بومی هستند

  • شناسه خبر: 50356
۹۹ درصد فوتبالیست های مس رفسنجان بومی هستند

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان گفت: ما پتانسیل خوبی در شهرستان داریم و به فوتبالیست های رفسنجانی اعتماد کرده ایم و انشاء الله آن ها نیز جواب اعتماد ما را خواهند داد.

خانه » آخرین اخبار » ۹۹ درصد فوتبالیست های مس رفسنجان بومی هستند

علی زینلی در گفتگو با خبرنگار “خانه خشتی”، از آغاز به کار فصل جدید باشگاه مس رفسنجان در لیگ دسته اول کشور خبر داد و گفت: فصل بسیار سختی را پیش رو داریم؛ با توجه به اینکه در پایان فصل تنها یک تیم به لیگ برتر صعود و چهار تیم سقوط می کنند، تلاش ما این است که با کسب امتیازات لازم سقوط نکنیم.

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان به درخشش تیم بزرگسالان مس رفسنجان در هفته های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود بازیکنان، مربی و کادر فنی خوب و حمایت همه جانبه مسئولین و شرکت ملی صنایع مس ایران، سعی می کنیم امسال نماینده خوب و شایسته ای درلیگ دسته اول کشور باشیم.

وی ادامه داد: تیم مس رفسنجان همیشه جزو تیم های قابل احترام در لیگ دسته اول بوده و تلاشمان تثبیت جایگاه خود در جدول مسابقات است تا شادی را برای مردم عزیز دیار فاتحان اروند و سرزمین طلای سبز و سرخ به ارمغان آوریم.

زینلی با اشاره به حضور فوتبالیست های بومی در تیم نونهالان، نوجوانان و امید مس رفسنجان، افزود: ما پتانسیل خوبی در شهرستان داریم و به فوتبالیست های رفسنجانی اعتماد کرده ایم و انشاء الله آن ها نیز جواب اعتماد ما را خواهند داد.

زینلی مدیر عامل مس رفسنجان

۷۰ درصد ترکیب اصلی نیم بزرگسالان از فوتبالیست های رفسنجانی خواهد بود

وی از ترکیب ۷۰ درصدی تیم بزرگسالان از فوتبالیست های رفسنجانی طی سه سال آینده خبر داد و افزود: با افتخار اعلام می کنم تنها تیمی هستیم که در فوتبال ایران، ۹۹ درصد بازیکنان ما در رده های مختلف سنی، از بچه های بومی رفسنجان هستند.

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان در ادامه از آغاز به کار تیم های وزنه برداری و فوتسال مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد و گفت: تیم فوتسال بانوان و آقایان از اواخر ماه جاری تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات آغاز می کنند.

علی زینلی اظهار داشت: اولویت کار ما فرهنگسازی است و قصد داریم با توجه به نام باشگاه که به عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان شناخته شده است، در این زمینه کارهای خوبی انجام دهیم تا آنچه در خور نام مردم شهرستان است برای آن ها به ارمغان آوریم.

ورزشگاه رفسنجان در خور شهرستان نیست

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر وضعیت ورزشگاه ۱۰ هزار نفری شهدای مس رفسنجان، گفت: مهم ترین ابزار برای یک بازیکن، زمین فوتبال است که حتی از کفش فوتبال هم بالاتر است.

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان از نبود ورزشگاه مناسب در شهرستان ابراز تأسف کرد و افزود: جای بسیار تأسف است که شهرستانی با این عظمت و قدمت در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن، افتخار آفرینی کرده است، ورزشگاهی داشته باشد که شاید متعلق به ۴۰ سال پیش است.

علی زینلی از اقدام شرکت ملی صنایع ملی مس ایران در ساخت سه ورزشگاه در کرمان، رفسنجان و شهربابک تقدیر کرد و گفت: چمن مصنوعی ورزشگاه آماده شده و تیم های پایه مسابقات خود را در آن جا برگزار می کند؛ اما به دلیل مشکلات بین پیمانکاران، روند ساخت ورزشگاه کند شده است.

وی با اشاره به مشکلات زمین چمن ورزشگاه تختی ابراز داشت: شاید در آینده ای نزدیک مسابقات تیم بزرگسالان را به ورزشگاه شهدای مس منتقل کنیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان خانه خشتی فوتبال فوتبالیست های رفسنجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان