حسین روئین به عنوان سرپرست فرودگاه رفسنجان معرفی شد

  • شناسه خبر: 50185
حسین روئین به عنوان سرپرست فرودگاه رفسنجان معرفی شد

با حضور مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان حسین روئین به عنوان سرپرست فرودگاه رفسنجان معرفی شد

خانه » آخرین اخبار » حسین روئین به عنوان سرپرست فرودگاه رفسنجان معرفی شد

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، محمد نخعی مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان در آیین معارفه رئیس فرودگاه این شهرستان اظهار داشت: امیدواریم سرپرست جدید بتواند در مسائل عمرانی و اداری راه رئیس سابق فرودگاه را ادامه دهد.

وی بیان داشت: طی دو سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان در زمینه تجهیز و تعمیر فرودگاه رفسنجان هزینه شده و فرماندار رفسنجان در این راستا همکاری زیادی داشته است.

نخعی بیان داشت: اگر بخواهیم هر هفته از فرودگاه‌های شهرستان‌های استان پرواز داشته باشیم، ظرفیت داریم به ویژه شهرستان رفسنجان ظرفیت خوبی در پروازها دارد.

فرماندار رفسنجان نیز با تشکر از تلاش‌های حمید صالحی رئیس قبلی فرودگاه رفسنجان اظهار کرد: صالحی اقدامات خوبی در زمینه عمرانی و اداری در فرودگاه رفسنجان انجام داد و حضور وی در معاونت فرودگاه استان نعمت بزرگی برای ما به شمار می‌رود.

حمید ملانوری تصریح کرد: از مدیرکل فرودگاه‌های استان انتظار داریم، پروازهای شهرستان افزایش یابد و در زمینه پرواز مشهد نیز تلاش شود تا به زودی راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: رفسنجان ظرفیت خوبی دارد و سفرها با پرواز مطمئن‌تر هستند و در زمان نیز صرفه‌جویی می‌شود، لذا برای راه‌اندازی سفرهای مشهد و سایر نقاط که موجب توسعه شهرستان می‌شود باید تلاش کرد.

حمید صالحی رئیس قبلی فرودگاه بین‌المللی رفسنجان به عنوان معاون عملیات فرودگاهی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان منصوب شد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان