روحیه خیرخواهانه مرحوم امین در فرزندان ایشان نیز وجود دارد

  • شناسه خبر: 50036
روحیه خیرخواهانه مرحوم امین در فرزندان ایشان نیز وجود دارد

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: روحیه مرحوم امین در فرزندان ایشان وجود دارد و خداوند به آنان از نعمت های خود عطا کرده تا آنان نیز از مال خود ببخشند.

خانه » آخرین اخبار » روحیه خیرخواهانه مرحوم امین در فرزندان ایشان نیز وجود دارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، امام جمعه رفسنجان در مراسم تجلیل از خانواده امین، ضمن اشاره به اهمیت امور خیر در قرآن، ابراز داشت: مرحوم حاج عباس امین اقدامات منحصر بفردی در طول عمرش از خود به یادگار گذاشت و توجه ایشان به قشر ضعیف جامعه در شهرهای مختلف زبانزد است.

حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: روحیه مرحوم امین در فرزندان ایشان نیز وجود دارد و خداوند به آنان از نعمت های خود عطا کرده تا آنان نیز از مال خود ببخشند.

حمید ملانوری نیز از اقدامات ارزشمند خانواده امین در شهرستان رفسنجان تقدیر کرد و گفت: برنامه ریزی و آینده نگری و مدیریت خانواده امین در توسعه شهری شهرستان انار قابل توجه بوده است.

فرماندار رفسنجان توجه به حساب و کتاب در سال های قبل از انقلاب و احداث انبار غله جهت ارتزاق مردم و کشت پنبه و توزیع مستمری توسط مرحوم امین به کارگران در امین شهر و حسین آباد انار را نشانه جدیت این خانواده در پیشرفت و توسعه شهری عنوان کرد و افزود: ساخت مسجد شکیل در همان اوایل راه اندازی روستا و تأسیس مکتب خانه و خانه بهداشت نیز از دیگر اقدامات مرحوم امین بود.

وی اظهار داشت: سابقه فعالیت های گسترده خانواده امین در شهرهای انار، کشکوئیه، رفسنجان، کرمان و حتی آمریکا نشان از اصالت خانوادگی، نجابت و مردم داری ایشان است.

ملانوری ادامه داد: امیدواریم قدم خیر خانواده امین در این منطقه ادامه یابد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی خانواده امین رفسنجان گلستان امین
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان