فرماندار رفسنجان تأکید کرد:

استاندارد در مصالح ساختمانی اهمیت بسزایی دارد

  • شناسه خبر: 49957
استاندارد در مصالح ساختمانی اهمیت بسزایی دارد

حمید ملانوری گفت: استاندارد سازی کالا و ساخت و ساز ها، جامعه را در مقابل آسیب مقاوم می کند و باعث رقابت های جدی در بازار و امور مختلف جامعه می شود.

خانه » آخرین اخبار » استاندارد در مصالح ساختمانی اهمیت بسزایی دارد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، جلسه شورای استاندارد در فرمانداری شهرستان رفسنجان برگزار شد.

فرماندار رفسنجان در این جلسه با توجه به بحث استاندارد که امر بسیار مهم و اساسی می باشد گفت: در همه زمینه ها استاندارد سازی کالا و ساخت و ساز ها، جامعه را در مقابل آسیب مقاوم می کند و باعث رقابت های جدی در بازار و امور مختلف جامعه می شود.

وی استان کرمان را یکی از حاصلخیزترین استان های کشور است عنوان کرد و افزود: توجه به استاندارد بویژه در بحث مصالح ساختمانی اهمیت بسزایی دارد.

حمید ملانوری با اشاره به مصالح ساختمانی استاندارد اظهار داشت: بحث تولید مصالح و استفاده از ابزار برای فروش کالا و داد و ستد ها یکی از ضروریات مهم است.

وی با اشاره به مصوبات جلسات قبل خاطر نشان کرد: مصالح ساختمانی و نظارت بر تولید و مصرف، کالیبره کردن ترازوهای اصناف و نظارت جدی بر آن ها از جمله مصوبات در دست اقدام می باشد.

فرماندار رفسنجان یادآور شد: در جلسه قبل قرار بر این بود که پروانه ساختمان و مصالحی که فاقد گواهی نامه استاندارد هستند مورد بررسی قرار گیرد.

وی یکی از مصوبات را حضور ناظرین تحت پوشش نظام مهندسی در محل هایی که سهمیه نظارت دارند دانست و افزود: تشکیل جلسه با اتاق اصناف و اداره استانداردو مشخص شدن وضعیت کیفیت طلا و دیگر اقلام مشمول استاندارد از جمله وظایف در دست اقدام می باشد.

ملانوری در پایان تأکید کرد: برای داشتن کسب و کار و بازار سالم این نکات باید رعایت شود.

 

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان شورای استاندارد مصالح ساختمانی استاندارد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان