رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رفسنجان منصوب شد

  • شناسه خبر: 49928
رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رفسنجان منصوب شد

عبدالرضا رحمانی‌ فضلی وزیر کشور طی حکمی حمید ملانوری فرماندار رفسنجان را به سمت رییس شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رفسنجان منصوب کرد.

خانه » آخرین اخبار » رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رفسنجان منصوب شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، متن حکم وزیر کشور در انتصاب حمید ملانوری به سمت رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رفسنجان را در ادامه می خوانید:

به استناد بند هشت مصوبات ۱۲۸ جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر و با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این حکم شما را به سمت رئیس شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رفسنجان منصوب می‌کنیم.

برگزاری منظم و دقیق جلسات شورای فرعی، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های عضو و مرتبط شهرستان و انجام اقدامات موثر در زمینه‌های مقابله با عرضه، پیشگیری و درمان با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در راستای اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر در برابر برنامه‌های ابلاغی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد استان از جمله اموری است که انتظار داریم با برنامه‌ریزی دقیق، کارآمد، هدفمند و مبتنی بر اصول نسبت به تحقق آن اهتمام و تلاش کنید.

توفیق شما را در راستای انجام این ماموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله‌ از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان رییس شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رفسنجان فرماندار رفسنجان مواد مخدر وزیر کشور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان