بی صداقتی در تشکیل جلسه ای به نام توسعه اقتصادی توسط جمعی از ایثارگران

  • شناسه خبر: 49823
بی صداقتی در تشکیل جلسه ای به نام توسعه اقتصادی توسط جمعی از ایثارگران

این جلسه که با حضور طیف ها و افراد مختلف برپا شده بود، یک میهمان ویژه داشت.

خانه » آخرین اخبار » بی صداقتی در تشکیل جلسه ای به نام توسعه اقتصادی توسط جمعی از ایثارگران

به گزارش “خانه خشتی”، چندی پیش جلسه ای به صحنه گردانی جمعی از ایثارگران اصلاح طلب و تحت عنوان توسعه اقتصادی توسط ایثارگران در محل بیت امام جمعه فقید رفسنجان برگزار گردید.

در این جلسه طیف ها و افراد مختلف از جمله جمعی از ایثارگران، فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی فرماندار، حجت الاسلام علی هاشمیان، دکتر دهقان، دکتر فصیحی هرندی و… حضور داشتند، اما میهمان ویژه این جلسه کسی جز حسین مرعشی از محکومان فتنه ۸۸ نبود!

یکدل شدن و وحدت بین گروه های مختلف “داخل نظام” و “رعایت کننده خط قرمزهای نظام” برای همگان موجب خوشحالی، و امید بخش است؛ نکته ای که باعث تعجب مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان شد، حضور افرادی در این جلسه بود که همواره بر مرز بندی با جریان فتنه تأکید داشته اند!

پیگیری های خبرنگار ما زوایای دیگری از این نشست را آشکار کرد …

پس از مصاحبه با شرکت کنندگان در جلسه، اینطور بیان شد که ابتدا قرار بود جلسه در محل دیگری برگزار شود، اما مکان جلسه به بیت امام جمعه فقید شهرستان انتقال یافت.

قبل از جلسه از حضور حسین مرعشی در این جلسه اطلاع داده نشده بود و طبق بیانات اظهار شده، پس از مدتی این شخص در جلسه حضور یافتند که خود باعث تعجب و دلخوری تعدادی از حضار گردید؛ ضمن اینکه نمی توان پذیرفت جناب آقای حسین مرعشی بدون دعوت قبلی در جایی حضور یابند!

لازم به ذکر است امام جمعه شهرستان علی رغم بی مهری ها و عدم حضور بعضی ها در نماز جمعه ( البته برای مسابقات سوارکاری، جشنواره موسیقی و اکران تئاتر های مختلف وقت دارند) از جهت همدلی و وحدت در این مکان حضور یافتند.

براستی آیا این بی صداقتی علی رغم اطلاع از وجود حساسیت ها پذیرفتنی است؟ آیا این جلسات در جهت توسعه و به نفع مردم است و یا نفع گروهی خاص؟ به عبارتی می توان این جلسه را سوء استفاده از جایگاه حقوقی و حقیقی افراد دانست؛ برگزار کنندگان این جلسه چه سودی از ایجاد تفرقه و دلخوری بین مسئولین و گروه های مختلف می برند؟ آیا قصد دارند تنفس مصنوعی به جنازه فتنه ۸۸ بدهند؟ آیا کلید حل مشکلات در دست افراد دخیل در فتنه است؟ انقلاب اسلامی بعد از گذشته این همه سال رویشی نداشته است؟ و ده ها پرسش دیگر …

امید است در آینده شاهد اینگونه شیطنت ها نباشیم و مسئولین با نگاه و سلیقه های متفاوت و البته همدل برای توسعه، رشد و آبادانی شهرستان تلاش کنند و عزیزان ایثارگر توجه داشته باشند که باید پاسخگوی خون همرزمان شهیدشان باشند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان