آخرین مهلت مراجعه به سایت رفاهی/ مردم تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند

  • شناسه خبر: 4937
آخرین مهلت مراجعه به سایت رفاهی/ مردم تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند

بنا به اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، افرادی که قصد اعلام انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی را دارند، تنها تا ساعت ۲۴ امروز(پنجشنبه) فرصت دارند تا با مراجعه به سایت refahi.ir وضعیت خود را اعلام کنند. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از مهر، بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مهلت مراجعه به سایت refahi.ir […]

خانه » آخرین اخبار » آخرین مهلت مراجعه به سایت رفاهی/ مردم تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند

بنا به اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، افرادی که قصد اعلام انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی را دارند، تنها تا ساعت ۲۴ امروز(پنجشنبه) فرصت دارند تا با مراجعه به سایت refahi.ir وضعیت خود را اعلام کنند.
به گزارش «خانه خشتی»به نقل از مهر، بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مهلت مراجعه به سایت refahi.ir تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه است. بر این اساس افردی که پیامک سازمان هدفمندی یارانه‌ها مبنی بر اعلام انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی از طریق مراجعه به سایت سازمان هدفمندی یارانه ها را دریافت کرده‌اند، می‌توانند به سایت رفاهی مراجعه کنند.

بر این اساس مردم ۱۴ ساعت فرصت دارند تا با مراجعه به این سایت، وضعیت خود را در مورد دریافت یا عدم دریافت یارانه مشخص کنند. بنا به اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، این مهلت قابل تمدید مجدد نیست.

گفتنی است مابه‌التفاوت ۲۸ هزار تومانی یارانه فاز اول و فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها برای آن دست از افرادی که این پیامک را دریافت کرده‌اند، واریز نشده است. این در شرایطی است که هم اکنون این امکان وجود دارد تا افرادی که این پیامک را دریافت کرده‌اند، انصراف یا عدم انصراف خود را اعلام کنند.

برچسب ها:
آخرین مهلت مراجعه به سایت رفاهی/ مردم تا ساعت 24 امشب فرصت دارند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان