امام جمعه رفسنجان خبر داد:

نماز ظهر روز عاشورا در مسجد جامع رفسنجان اقامه می شود

  • شناسه خبر: 49256
نماز ظهر روز عاشورا در مسجد جامع رفسنجان اقامه می شود

امام جمعه رفسنجان گفت : مهم ترین کار در روز عاشورا اقامه نماز ظهر است که امام حسین (ع) به این فریضه خیلی اهمیت بخشیده است لذا این امر در روز عاشورا در رفسنجان در مسجد جامع بر گزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » نماز ظهر روز عاشورا در مسجد جامع رفسنجان اقامه می شود

به گزارش “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در جلسه ترویج فرهنگ عاشورایی و برنامه ریزی جهت استفاده هرچه بهتر از ایام محرم که در فرمانداری برگزار شد افزود : از شورای هیئت های مذهبی می خواهیم که هر ساله با برنامه ریزی بیشتر عزاداری ها را به سمت بهره وری بیشتر و معرفت افزایی سوق دهند .
وی تصریح کرد : سخنرانان و نوحه سرایان بیشتر به موضوعات مورد نیاز جامعه بپردازند و با توجه به موضوعات مهم محله ها سخنرانی کنند و برنامه های فرهنگی را طوری اجرا کنند که اثر مثبت بر روح و روان عزاداران حسینی داشته باشد.
ر مضانی پور خاطرنشان کرد : یکی از موضوعات مهم امروز که افراد را دچار کرده اعتیاد به مواد مخدر صنعتی است لذا سخنرانان به این موضوع بپردازند و مضرات مصرف این مواد را آگاه سازی کنند.
وی یاداور شد : برخی افراد  که از راه حرام کسب درآمد دارند به نذر و نیاز می پردازند لذا آنها را هشدار دهید که این کار را نکنند چرا که لقمه حرام بر بدن هرکس وارد شود اثر منفی خود را  نشان می دهد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان امام جمعه رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان