رئیس دادگستری رفسنجان:

از مباحثی که باعث تفرقه بین شیعه و سنی می شود جلوگیری گردد

  • شناسه خبر: 48797
از مباحثی که باعث تفرقه بین شیعه و سنی می شود جلوگیری گردد

حجت الاسلام پور محمدی گفت: روحانیون در محافل شرکت کنند تا از مباحثی که باعث تفرقه بین شیعه و سنی می شود جلوگیری گردد و بحث قمه زنی نیز در عزادار ی مدنظر گرفته شود.

خانه » آخرین اخبار » از مباحثی که باعث تفرقه بین شیعه و سنی می شود جلوگیری گردد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام محمد مهدی پور محمدی رئیس دادگستری رفسنجان، در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تأکید به اهمیت ترویج کسب و کار اسلامی گفت: برخی کاسبان از مسائل احکام آگاهی ندارند و تمامی نابهنجاری ها و طلاق به لقمه حلال بستگی دارد.

وی طبق سخن پیامبر اسلام عبادت را ۱۰ جز عنوان کرد و افزود: ۹ جز عبادت کسب روزی حلال است و لقمه حرام آثار بدی روی نسل انسان ظاهر می سازد.

رئیس دادگستری رفسنجان اظهار داشت: احکام هر صنف جدا شود و کتابی در این زمینه تألیف گردد و ما نیز بصورت دوره ای و ماهیانه برای هر صنف توسط یک روحانی که به احکام آشنا می باشد ، قوانین را آموزش می دهیم که تأثیر بسیار مثبتی در رزق و روزی حلال دارد.

وی ضمن اشاره به اهمیت بسیار آموزش و اصناف گفت: انتشارات نور السجاد نزدیک به ۱۸ کتاب چاپ کرده که توسط این انتشارات کتاب را تهیه و در اختیار اصناف قرار می دهیم.

حجت الاسلام پور محمدی افزود: روحانیون در محافل شرکت کنند تا از مباحثی که باعث تفرقه بین شیعه و سنی می شود جلوگیری گردد و بحث قمه زنی نیز در عزادار ی مدنظر گرفته شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اصناف خانه خشتی رئیس دادگستری رفسنجان شورای فرهنگ عمومی شیعه و سنی کسب روزی حلال
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان