فرماندار رفسنجان در جمع خانواده های کمیته امداد امام خمینی (ره):

رشد و توسعه جامعه در گرو ترقی خانواده هاست

  • شناسه خبر: 48774
رشد و توسعه جامعه در گرو ترقی خانواده هاست

فرماندار رفسنجان گفت: توسعه و رشد هر جامعه به خانواده بستگی دارد و اگر جامعه ای در همه زمینه ها به سوی ترقی پیش رفته است، نتیجه مطالبه آن جامعه و خانواده هاست.

خانه » آخرین اخبار » رشد و توسعه جامعه در گرو ترقی خانواده هاست

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، فرماندار رفسنجان پیش از ظهر امروز در جمع خانواده های کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجان خانواده را یکی از پایه های اصلی اجتماع عنوان کرد و گفت: توسعه و رشد هر جامعه به خانواده بستگی دارد و اگر جامعه ای در همه زمینه ها به سوی ترقی پیش رفته است، نتیجه مطالبه آن جامعه و خانواده هاست.

حمید ملانوری پیشرفت تکنولوژی و گسترش وسایل ارتباط جمعی را از ملزومات یک جامعه امروزی دانست و اظهار داشت: در عصر رسانه باید اطلاعات قوی تری داشته باشیم و از این ارتباطات برای تحکیم بنیان خانواده استفاده کنیم.

جلسه بنیان خانواده های کمیته امداد امام خمینی (ره) رفسنجانوی افزود: تاثیر رفتار افراد جامعه بر یکدیگر بر کسی پوشیده نیست و سعادت و شقاوت جامعه را به دنبال خواهد داشت؛ لذا استفاده از نعمت های خدادادی و انجام وظیفه هر یک از ما به عنوان عضوی از جامعه در ایجاد آسایش و رفاه آن موثر است.

فرماندار رفسنجان نبود فرهنگ کار و تلاش را بزرگترین مشکل فرهنگی جامعه بیان کرد و گفت: وقتی فرهنگ کار و تلاش و روحیه خودباوری در جامعه کمرنگ شود، ناهنجاری ها و بزهکاری در جامعه رواج می یابد.

وی بکارگیری اراده و همت در برخورد با مشکلات را به عنوان یک راهکار برای مقابله با این معضل دانست و افزود: همه بایدتلاش کنیم با استفاده از رسالت های دینی و عزم ملی و مدیریت جهادی مشکلات اقتصادی و معیشتی را از بین ببریم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان فرهنگ کمیته امداد امام خمینی (ره)
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان