فرماندار رفسنجان خبر داد:

پخش زنده عزاداری عمومی رفسنجان در عصر تاسوعا از شبکه های سراسری

  • شناسه خبر: 48746
پخش زنده عزاداری عمومی رفسنجان در عصر تاسوعا از شبکه های سراسری

فرماندار رفسنجان گفت: عزاداری عمومی در عصر تاسوعا در رفسنجان برگزار می شود و با هماهنگی انجام شده با صدا و سیما این مراسم در این روز از شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » پخش زنده عزاداری عمومی رفسنجان در عصر تاسوعا از شبکه های سراسری

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حمید ملانوری در نشست شورای فرهنگ عمومی رفسنجان از برگزاری منسجم عزاداری عمومی در عصر تاسوعا در رفسنجان خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام شده با صدا و سیما عزاداری عمومی در این روز از شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مقرر گردیده است که نوحه خوانان نیز اهل رفسنجان باشند، اظهار داشت: در روز چهارم محرم نیز دو تن از هییت های ما با حضور ۲۰۰ نفر از اعضا در پخش زنده برنامه شب های کرمان حضور یافته و به عزاداری می پردازند.

وی درادامه با اشاره به اینکه عاشورای امسال با روز ۱۳ آبان مقارن گشته است، گفت: برنامه ریزی برای هماهنگی هییت ها و دانش آموزان انجام گیرد تا شاهد برگزاری باشکوه این مراسم در رفسنجان باشیم.

فرمانداررفسنجان توجه به کسب و کار حلال را راهی برای بهبود اوضاع جامعه عنوان کرد و افزود: اگر همه بازاریان با قوانین کسب و کار آشنا شوند و در این زمینه آموزش ببینند، از تبعات بد ناشی از ورود مال حرام به زندگی افراد جلوگیری می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده به میزان ۸ درصد بر روی برخی کالاها اخذ می شود در حالی که در برخی صنوف شاهد دریافت مجدد این هزینه توسط فروشندگان هستیم که این امر اجحاف در حق مشتری است.

ملانوری تاکید کرد: با هماهنگی دستگاه های فرهنگی و آموزشی و اتاق اصناف مباحثی آماده و در اختیار روسای اتحادیه و نمایندگان صنوف قرار گیرد تا هر صنف ضمن آموزش قوانین مربوط به خود به دنبال ترویج کسب و کار حلال باشند.

وی اظهار داشت: با افزایش جدیت نظارت های قانونی و تعزیرات واتاق اصناف، شاهد گسترش مباحث اعتقادی در جامعه خواهیم بود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان برگزاری منسجم عزاداری عمومی در عصر تاسوعا همراه با پخش سراسری در رفسنجان خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مسجدسیدالشهداء رفسنجان

    گر که سر بدهم پای پرچم تو کم است هزار بار بمیرم هم از غم تو کم است فقط برای بیان غم غلام سیاه هزار مثل لهوف و مقرم تو کم است تو را به اشک کسی هیچ احتیاجی نیست اگر چه زخم زیاد است و مرهم تو کم است گدایی در این خانه را نفهمیده کسی که فکر کند واقعا کم تو کم است میان این همه دیوانه محبت تو درست نیست بگوییم آدم تو کم است اگر تمامی عمرم فقط نفس بزنم به پای اشک تو و نوحه و دم تو... کم است هزار سال برای زیارتت کوتاه برای درک عزایت محرم تو کم است اگر تمامی انگشتها بریده شوند به پای روضه انگشت و خاتم تو... کم است
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان