امام جمعه رفسنجان عنوان کرد:

مسئولیت پذیری همراه با تواضع و فروتنی ویژگی برجسته آیت الله مهدوی کنی

  • شناسه خبر: 48742
مسئولیت پذیری همراه با تواضع و فروتنی ویژگی برجسته آیت الله مهدوی کنی

امام جمعه رفسنجان گفت: آیت الله مهدوی کنی علاوه بر تواضع و اخلاق و فروتنی خاص، مسئولیت پذیر بودند و برای نظام جمهوری اسلامی که سرمایه اش خون شهداست تلاش کردند.

خانه » آخرین اخبار » مسئولیت پذیری همراه با تواضع و فروتنی ویژگی برجسته آیت الله مهدوی کنی

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“،  امام جمعه رفسنجان دقایقی پیش در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله مهدوی کنی، به ویژگی های برجسته ایشان اشاره کرد و گفت: ایشان علاوه بر تواضع و اخلاق و فروتنی خاص، مسئولیت پذیر بودند و برای نظام جمهوری اسلامی که سرمایه اش خون شهداست تلاش کردند.

حجت الاسلام رمضانی پور از برگزاری مراسمی در رفسنجان ویژه رحلت این عالم جلیل القدر که ریاست روحانیون مبارز را به عهده داشتند، افزود: قدرشناسی از چنین عالمان وارسته ای باید انجام گیرد.

وی در ادامه به جایگاه کشور ایران در میان سایر ممالک اسلامی پرداخت و گفت: شاهد تغییر رفتار در میان سایر ممالک هستیم و تحلیل آن ها نسبت به کشور ما بهتر شده است.

عباس رمضانی پور به برگزاری آرام مراسم حج امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در نمازهای جمعه شاهد بودیم خطیب مسجدالحرام و مسجدالنبی کمترین اشاره ای به مسایل بین کشورهای اسلامی نداشتند و هیچ موضعی در خصوص بیت المقدس و فلسطین نداشتند که نشان می داد آنان به چنین جنایاتی راضی هستند.

امام جمعه رفسنجان افزود: هر چه بتوانیم در کشورمان خدمت کنیم و رهبری را حمایت نماییم، به حفظ عزت و کیان نظام کمک خواهیم کرد.

وی خطاب به روسای اتحادیه و نماینده اصناف حاضردر جلسه گفت: به مغازه داران تاکید شود که خود مبلغ و مروج احکام دین اسلام باشند و با استفاده از روش های سنتی به ترویج کسب وکار حلال بپردازند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان شورای فرهنگ عمومی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان