آتش انتقام پسر جوان دامداری پدر را سوزاند

  • شناسه خبر: 48376
آتش انتقام پسر جوان دامداری پدر را سوزاند

جوان ۱۹ ساله عامل آتش سوزی یک دامداری در جاده جنگل ابر شاهرود که ۴۰۰ میلیون ریال خسارت برجای گذاشت، دستگیرشد.

خانه » آخرین اخبار » آتش انتقام پسر جوان دامداری پدر را سوزاند
به گزارش خانه خشتی به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ رحمت الله طاهری فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در تشریح جزییات این خبر گفت: با اعلام وقوع آتش سوزی در یک دامداری در جاده جنگل ابر، ماموران امدادی و انتظامی پاسگاه قلعه نو بخش انتظامی بسطام به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: اطفای حریق چند ساعتی به طول انجامید و علاوه بر سوختن تعداد زیادی بسته‌های کاه، قسمتی از ساختمان دامداری نیز تخریب شد.

وی افزود: کار‌شناسان امر، خسارت وارده به دامداری را ۴۰۰ میلیون ریال و علت حادثه را نیز عمدی اعلام کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از تحقیقات مقدماتی و بازجویی از مالک ۵۶ ساله دامداری متوجه اختلاف ملکی وی با یکی از روستاییان شدند و موضوع را به دقت مورد بررسی قرار دادند.

سرهنگ طاهری به انکار موضوع توسط مظنون پرونده اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه با شهادت تنی چند از شاهدان فرد مذکور در شب حادثه خارج از شهر بوده، تحقیقات پلیس در مسیر دیگری ادامه یافت.

وی اظهار داشت: در پیگیری‌های بعدی ماموران پلیس آگاهی بخش انتظامی بسطام فرزند ۱۹ ساله مظنون اصلی پرونده نیز که بعد از حریق چند روز به مسافرت رفته بود برای انجام بازجویی احضار شد.

به گفته سرهنگ طاهری، وی در چند مرحله احضار و بازجویی‌های انجام شده با اظهارات ضد و نقیض، سرانجام به آتش زدن دامداری اعتراف کرد.

این مسئول انتظامی تاکیدکرد: در بازجویی‌های انجام شده مشخص شد متهم جوان با توجه به اختلافات پدرش با شاکی بر سر مراتع کشاورزی و به قصد انتقام جویی با بنزین، دامداری را به آتش کشیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: با اعتراف متهم جوان و تکمیل پرونده، وی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان