قمه زنی در ملاعام برای وهن در مذهب، برنامه حامیان صادق شیرازی در محرم

  • شناسه خبر: 48237
قمه زنی در ملاعام برای وهن در مذهب، برنامه حامیان صادق شیرازی در محرم

این گروهک برنامه ویژه ای برای محرم الحرام امسال دارد. حامیان این جریان در شبکه های اجتماعی و سایت های مربوط به خود اعلام کرده اند که قصد دارند در محرم امسال به صورت علنی اقدام به قمه زنی و زنجیرزنی کنند.

خانه » آخرین اخبار » قمه زنی در ملاعام برای وهن در مذهب، برنامه حامیان صادق شیرازی در محرم

به گزارش خانه خشتی به نقل از دانا، صادق شیرازی معروف به آخوند انگلیسی که رهبری جریان انحرافی خاص را بر عهده دارد علاوه بر رفتارو مواضع تند نسبت به انقلاب با فتوایای انحرافی باعث مخدوش شدن چهره شیعیان در جهان و اختلاف شیعه و سنی شده است.

حالا شنیده می‌شود که در جدیدترین اقدام، این گروهک برنامه ویژه ای برای محرم الحرام امسال دارد. حامیان این جریان در شبکه های اجتماعی و سایت های مربوط به خود اعلام کرده اند که قصد دارند در محرم امسال به صورت علنی اقدام به قمه زنی و زنجیرزنی کنند.

از دیگر اقدامات ضد دینی و مذهبی برخی افراطیون در فضای ماهواره، می توان به تأسیس چند شبکه فارسی-عربی زبان با نام های شبکه جهانی امام حسین، مرجعیت ، فدک و سلام اشاره کرد که در ایام محرم با تبلیغ شنیع ترین مسائل با عنوان شعائر حسینی ، باعث وحشت مردم دنیا از شیعیان شده اند. شبکه هایی که با پنهان شدن در ظاهر دینی سعی میکنندجلوه های واقعی شیعی بودن را به صورت کاملا وارونه در قالب مناظره و مباحثه و اخبار نشان دهد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان سیدصادق شیرازی قمه زنی محرم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان