نصب پرچم همجنس‌ها با نماد صهیونیستی در حاشیه مذاکرات + تصاویر

  • شناسه خبر: 48234
نصب پرچم همجنس‌ها با نماد صهیونیستی در حاشیه مذاکرات + تصاویر

تعداد بسیار اندکی از جریان‌های وابسته به لابی‌های صهیونیستی علاوه بر داشتن بنرهای دوره‌های قبلی با یک پرچم جدید که متعلق به همجنس‌بازان است و نماد شش‌پر صهیونیستی روی آن نقش بسته جلوی هتل تاریخی وین آمدند.

خانه » آخرین اخبار » نصب پرچم همجنس‌ها با نماد صهیونیستی در حاشیه مذاکرات + تصاویر
به گزارش خانه خشتی به نقل از باشگاه خبرنگاران، در دومین روز از مذاکرات هسته ای ایران که امروز با دیدار سه‌جانبه ظریف اشتون و کری در هتل پله کوبرگ برگزار می‌شود یک حاشیه قابل تامل درست روبروی هتل محل اقامت تیم مذاکره کننده ایرانی توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

تا پیش از این گروه‌های وابسته به لابی‌های صهیونیستی با حضور در نزدیکی محل مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ شعارهای ضد ایرانی سر می‌دادند و بنرها و تراکت‌های همسو با سیاست‌های صهیونیست‌ها را منتشر می‌کردند.

اما امروز در یک حضور عجیب و با نمادی عجیب‌تر گروه‌های ضد ایرانی جلوی هتل کوبرگ آمدند تا حاشیه مذاکرات را رقم بزنند. همان‌طور که در تصاویر و فیلم الاصاق شده به این خبر می‌توان مشاهده کرد تعداد بسیار اندکی از جریان‌های وابسته به لابی‌های صهیونیستی علاوه بر داشتن بنرهای دوره‌های قبلی با یک پرچم جدید که متعلق به همجنس‌بازان است و نماد شش‌پر صهیونیستی روی آن نقش بسته جلوی هتل تاریخی وین آمدند.

این افراد بدون هیچگونه اظهار نظری در حال حاضر بنرها و جلوها در آستانه ورود جان کری به وین مقابل هتل کوبرگ نصب کرده‌اند و هیچگونه اظهار نظری در این رابطه نمی‌کنند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان