مدیر کلینیک های ویژه تخصصی شهرستان های رفسنجان و انار:

روزانه حدود ۴۰۰ نفر در کلینیک مدرس رفسنجان توسط پزشکان ویزیت می شوند

  • شناسه خبر: 48227
روزانه حدود ۴۰۰ نفر در کلینیک مدرس رفسنجان توسط پزشکان ویزیت می شوند

غلامرضا نوری مبلغ ویزیت پزشکان متخصص در تمامی کلینیک های رفسنجان و انار را ۳۰ هزار ریال اعلام کرد.

خانه » آخرین اخبار » روزانه حدود ۴۰۰ نفر در کلینیک مدرس رفسنجان توسط پزشکان ویزیت می شوند

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر کلینیک های ویژه تخصصی شهرستان های رفسنجان و انار، در گفتگو با خبرنگار ما، به اهم فعالیت های انجام شده در کلینیک های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در طرح نظام سلامت اشاره کرد و گفت: این فعالیت ها از نیمه خرداد سالجاری آغاز گردیده است.

وی افزود: در کلینیک مدرس نیز سیستم نوبت دهی از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب جهت پزشکان صبح و عصر راه اندازی شده و روزانه حدود ۴۰۰ نفر در این مرکز توسط پزشکان ویزیت می شوند.

غلامرضا نوری با اشاره به هماهنگی های انجام شده با پزشکان متخصص جهت ویزیت بیماران در کلینیک های علی ابن ابی طالب(ع) شامل جراح، ارتوپد، بیهوشی، جراح مغز و اعصاب و داخلی اعصاب و همچنین خرید وسایل مورد احتیاج پزشکان جهت اعمال جراحی سرپایی گفت: جهت رفاه حال بیماران، سیستم نوبت دهی در کلینیک علی ابن ابی طالب(ع) از صبح ساعت ۸ الی ۱۲ ظهر و عصر ها از ساعت ۱۳ لغایت ۲۰ راه اندازی شده است و روزانه حدود ۳۰۰ نفر بیمار ویزیت می شوند.

کلینیک مدرس رفسنجان (14)

نوری با اشاره به این که برنامه ویزیت پزشکان متخصص در کلینیک مدرس علاوه بر روزهای عادی در روزهای پنج شنبه به صورت صبح و عصر می باشد خاطر نشان کرد: در این کلینیک، اعمال جراحی سرپایی نیز انجام می شود.

به گفته وی، جهت رفاه حال بیماران و استراحت بیمارانی که از شهرستانهای مجاور به رفسنجان مراجعه می کنند، محوطه سازی این کلینیک به شکل مطلوبی انجام شده است.

کلینیک مدرس رفسنجان (10)

مدیر کلینیک های ویژه تخصصی شهرستان های رفسنجان و انار در ادامه اظهار داشت: کلینیک زنان و زایمان مستقر در بیمارستان مرادی و زایشگاه نیک نفس در دو نوبت صبح و عصر به مراجعین ارائه خدمات می نمایند به گونه ای که روزانه حدود ۲۰۰ نفر در این دو کلینیک ویزیت می شوند.

غلامرضا نوری مبلغ ویزیت پزشکان متخصص در تمامی کلینیک های رفسنجان و انار را ۳۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: اعزام هفتگی پزشکان متخصص در صبح به شهرستان انار و خرید تجهیزات مورد نیاز کلینیک و پزشکان در این شهرستان از دیگر فعالیت های انجام شده در این زمینه می باشد.

کلینیک مدرس رفسنجان (15)

غلامرضا نوری همچنین از ویزیت روزانه ۱۵۰ نفر در کلینیک شماره ۲ بیمارستان مرادی خبر داد و گفت: سیستم نوبت دهی این کلینیک جهت بهره مندی از خدمات پزشکان، ارولوژیست، اعصاب و روان و عفونی و داخلی از ساعت ۱۲ ظهر تا ۸ شب در خدمت همشهریان عزیز می باشد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی غلامرضا نوری کلینیک علی بن ابیطالب کلینیک مدرس کلینیک های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان