فرماندار رفسنجان:

در تولیدات بحث رقابت را پیش بگیریم

  • شناسه خبر: 48170
در تولیدات بحث رقابت را پیش بگیریم

حمید ملانوری دنیا را دنیای رقابت و عصر علم دانست و خاطر نشان کرد: در تولیدات بحث رقابت را جدی بگیریم زیرا باعث کیفی شدن محصول و رونق بخشیدن بازار تولید می شود.

خانه » آخرین اخبار » در تولیدات بحث رقابت را پیش بگیریم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان در همایش روز استاندارد با تبریک اهفته استاندارد به تلاش گران و کار آفرینان، گفت: استاندارد یکی از مباحث مهم در کشور می باشد و در شهرستان رفسنجان بحث سرمایه گذاری، تولید و اشتغال در دستور کار قرار گرفته است.

وی رفسنجان را یک شهرستان تک محصول برشمرد که پیشرفت قابل توجهی در محصول پسته و کشاورزی دارد و افزود: از سرمایه های موجود و توان شهرستان برای اشتغال، تولید و خلق ثروت استفاده نمائیم.

حمید ملانوری دنیا را دنیای رقابت و عصر علم دانست و خاطر نشان کرد: در تولیدات بحث رقابت را جدی بگیریم زیرا باعث کیفی شدن محصول و رونق بخشیدن بازار تولید می شود.

همایش روز استاندارد در فرمانداری رفسنجانوی با اشاره به استاندارد کیفیت محصول که با زندگی بشر ارتباط تنگاتنگی دارد افزود: استان کرمان از لحاظ بلایای طبیعی یکی از استان های پرحادثه کشور می باشد و عدم توجه در کیفیت مصالح ساختمانی، مردم را دچار دغدغه و گرفتاری می کند.

فرماندار رفسنجان برنامه ریزی را یکی از مهم ترین مباحث برای کیفی شدن محصولات عنوان کرد و افزود: ضروری ست اداره استاندارد و نهاد های وابسته جهت کیفی سازی محصولات برنامه ریزی و کنترل جدی داشته باشند.

وی افزود: در بازار کسب و کار و تولید رقابتی و با دید وسیع کار کنیم و از جزیره ای عمل کردن پرهیز نمائیم.

ملانوری هفته استاندارد را بهانه ای برای تجلیل از کسانی عنوان کرد که در بحث تولید و سرمایه گذاری تلاش کرده اند و استاندارد ها را رعایت می کنند.

وی توجه به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای استفاده از محصولات را مهم دانست و گفت: بالا بردن فرهنگ مردم که مخاطب اصلی محصول هستند و استفاده از کالا و محصول کیفی بهتر ، امر مهمی در استاندارد می باشد.

ملانوری رفسنجان را در کشور اولین اداره استاندارد دانست که در سال ۱۳۴۶ تأسیس و دارای قدمت است و گفت: امیدواریم رفسنجان در کیفی سازی محصولات نیز پیشتاز باشد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان تولید حمید ملانوری خانه خشتی رفسنجان رقابت کیفیت کالا هفته استاندارد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان