امام جمعه موقت رفسنجان:

خدمت در نیروی انتطامی جهاد فی سبیل الله است

  • شناسه خبر: 47889
خدمت در نیروی انتطامی جهاد فی سبیل الله است

حسینی سومین مرحله از مسئله فضیلت و برتری را جهاد دانست و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب خدمت در نیروی انتطامی جهاد فی سبیل الله است و کسانی که در راه دفاع از امنیت کشور جان خود را از دست دادند و شهید شدند به این جهاد دست یافتند.

خانه » آخرین اخبار » خدمت در نیروی انتطامی جهاد فی سبیل الله است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، بمناسبت هفته نیروی انتظامی عصر امروز مهدوی فرمانده نیروی انتظامی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، فرمانده سپاه و دیگر مسئولین شهرستان به غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدای رفسنجان پرداختند.

در این آئین حسینی امام جمعه موقت رفسنجان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: فضیلت و برتری در سه مرحله شناخته شده که یکی از آنها انبیاء ، ائمه اطهار (صدیقین)، شهدا و صالحین می باشند و لازمه آن پرهیزکاری، اخلاص و تقواست.

وی با ذکر روایتی از علمای ربانی گفت: عالم، فقیه با بصیرت و آن چیزی که باعث عزت می شود امام و ولایت است و اگر بخواهیم هندسه و دایره زندگی خوب ترسیم شود باید در مرحله ولایت قرار گیریم.

حسینی با اشاره به یک داستان خاطر نشان کرد: نقطه پرگار انقلاب ولایت است و ولایت باید مهندسین را تحسین کند تا به مقصد برسیم.

وی با بیان سخن شهید بهشتی که فرمود ما شهدا را از دست ندادیم بلکه آن ها را به دست آورده ایم، گفت: مسئله علم و عالم در قرآن بعنوان ملاک امتیاز شناخته شده و خداوند به صاحبان علم رتبه داده است و در فرهنگ ولایت مطرح گردیده است.

امام جمعه موقت رفسنجان سومین مرحله از فضیلت و برتری را جهاد دانست و افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب خدمت در نیروی انتطامی جهاد فی سبیل الله است و کسانی که در راه دفاع از امنیت کشور جان خود را از دست دادند و شهید شدند به این جهاد دست یافتند.

وی خطاب به مأمورین نیروی انتظامی گفت: قدر خود را بدانید که قدم در عرصه ای گذاشته اید که امنیت، آسایش و عزت ما از شماست.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان جهاد خانه خشتی رفسنجان غبارروبی و گلباران قبور شهدا هفته نیروی انتظامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان