جامعه فرهنگی و هنری در راس برنامه ها قرار گیرد

  • شناسه خبر: 47686
جامعه فرهنگی و هنری در راس برنامه ها قرار گیرد

فرماندار رفسنجان گفت: : اگر قرار است امور جامعه اصلاح شود، و باور داریم که وسیله آن ابزار فرهنگی است، باید تلاش کنیم از جامعه هنری برای رفع موانع کمک بگیریم.

خانه » آخرین اخبار » جامعه فرهنگی و هنری در راس برنامه ها قرار گیرد

به گزارش “خانه خشتی”، فرماندار رفسنجان در آیین معارفه رییس جدید اداره فرهنگ وارشاداسلامی رفسنجان با تبریک دهه ولایت، توجه به بحث فرهنگ را در همه عرصه ها امری ضروری و حایز اهمیت دانست وگفت: فرهنگ جامعه جزو لاینفک زندگی وجامعه انسانی است و هر کاری که قرار است در جامعه شکل گیرد باید با پیوست فرهنگی باشد.

حمید ملانوری در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی به عنوان دغدغه اصلی جامعه، اظهار داشت: انتظار عمومی جامعه نیز رفع مشکلات و موانع اقتصادی و گرفتاری های معیشتی است؛ و قاعده بر این است که برنامه ها با پیوست فرهنگی و بر اساس فرهنگ ملی و مذهبی اجرا شود.

وی شکل گیری انقلاب اسلامی را بر پایه فرهنگی بیان کرد و افزود: در همه صحنه های انقلابی در طول این سال ها شاهد حضور و مشارکت مردم در سایه مدیریت جهادی امام بوده ایم.

ملانوری ادامه داد: ۹۰ درصد مراکز فرهنگی، بهداشتی، عمران و آبادانی شهرها و روستاها در رفسنجان با مشارکت مردم و باور خدمت به مردم صورت گرفته است.

فرماندار رفسنجان شهرستان رفسنجان را در زمینه های موقوفات و برنامه های فرهنگی غنی دانست و گفت: اگر قرار است امور جامعه اصلاح شود، و باور داریم که وسیله آن ابزار فرهنگی است، باید تلاش کنیم از جامعه هنری برای رفع موانع کمک بگیریم.

وی تاکید کرد: جامعه فرهنگی و هنری باید در راس برنامه ها قرار گیرد و همه با هم در مسیر توسعه برای خلق عادت حرکت کنیم و در این مسیر ابزارهای هنری چون قلم، شعر، فیلم، هنرهای تجسمی به این جریان یاری برسانند.

ملانوری در ادامه رییس جدید اداره ارشاد رفسنجان را فردی فرهنگی برخاسته از جامعه علمی معرفی کرد و افزود: آقای حسین تقوی اهل رسانه و مطبوعات است  صاحب تحربیات گرانقدری است که می تواند به کمک سایر مدیران سکان کشتی فرهنگ شهرستان را به دست بگیرد و شهرستان رفسنجان را به سمتی هدایت کند که مورد نیاز مردم است.

برچسب ها:
"خانه خشتی"، اخبار رفسنجان افصح هجری خانه خشتی رییس اداره فرهنگ و رشاد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان