وزیر بهداشت در گفت و گو با خانه خشتی خبر داد:

تکمیل و تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) رفسنجان در آینده ای نزدیک

  • شناسه خبر: 47456
تکمیل و تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) رفسنجان در آینده ای نزدیک

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان امام حسین(ع) رفسنجان در آینده ای نزدیک تکمیل و تجهیز میگردد تا بتواند بخشی از خدمات را برای زنان باردار و نوزان شهرستان فراهم نماید.

خانه » آخرین اخبار » تکمیل و تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) رفسنجان در آینده ای نزدیک

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با “خانه خشتی”، سفر چند ساعته خود به رفسنجان و جلسه با حضور مسئولین و خیرین شهرستان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این جلسه مقرر گردید تا بصورت ماهیانه جلساتی با حضور خیرین و فرماندار، شهردار و شورای شهر شهرستان برگزار گردد.

وی به آغاز به کار دانشکده پزشکی رفسنجان اشاره کرد و افزود: عمده این مرکز بهداشتی آموزشی با کمک و حضور خیرین شهرستان به بهره برداری رسیده است.

هاشمی همچنین به وضعیت درمانی شهرستان انار اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات و تجهیزات درمانی مورد انتظار مردم شهرستان انار را طی ماه های آینده تامین نماییم.

سفروزیر بهداشت به رفسنجان-خانه خشتی (7)

وی با اشاره به تجهیز و بازسازی خانه های بهداشت تا پایان سال در این شهرستان خاطر نشان کرد: حضور پزشکان عمومی و متخصص نیز یکی دیگر از نیازهای این شهرستان می باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطر نشان کرد: بیمارستان امام حسین(ع) رفسنجان در آینده ای نزدیک تکمیل و تجهیز میگردد تا بتواند بخشی از خدمات را برای زنان باردار و نوزان شهرستان فراهم نماید.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان وزیر بهداشت در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان