امروز به عنوان یک نقطه درخشان در تاریخ کرمان ثبت شد

  • شناسه خبر: 47420
امروز به عنوان یک نقطه درخشان در تاریخ کرمان ثبت شد

برخی خیرین کرمانی شبهه داشتند که آیا با وجود مشکلات داخلی حمایت از غزه صحیح است که طی جلساتی که برگزار شد به اهمیت کمک به مقاومت پی بردند و امروز پیگیر کمک به هم نوع در غزه هستند.

خانه » آخرین اخبار » امروز به عنوان یک نقطه درخشان در تاریخ کرمان ثبت شد

به گزارش خانه خشتی به نقل از بوتیا، نخستین نشست اقتصادی ” کرمان ، غزه و مقاومت ” در پنجشنبه ۱۰ مهرماه روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی در سالن کنفرانس سلامت معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

مرتضی کارآموزیان مسئول سیاستگذاری مجتمع رسانه ای کویر در ابتدای این نشست با گرامیداشت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی بیان داشت: این همایش با همکاری رسانه های استان و صدا و سیمای مرکز کرمان و با حضور فعالان اقتصادی ، اصناف و بازاریان استان کرمان برگزار می شود.

3

منصور الهی سردبیر هفته نامه ثارالله کرمان به‌ عنوان سکاندار نشست نیز با اشاره به سخن امام راحل (ره) که فرمودند ما انقلاب اسلامی را صادر خواهیم کرد ، بیان داشت: هدف از این جمله معرفی اسلام ناب محمدی (ص) با نرم افزار و اندیشه به جهان است.

وی با بیان اینکه سران رژیم بعث در ابتدای جنگ اعتراف کرده بودند که هدف از جنگ مقابله با انقلاب اسلامی است ، اعلام کرد: اما دفاع ملت ایران باعث صدور انقلاب و شکستن هیمنه استکبار شد.

کارشناس مسایل مقاومت با اعلام اینکه انقلاب اسلامی باعث تغییر نگرش ها و جلوگیری از تحقق شعار نیل تا فرات صهیونیست ها شد، گفت:  امروز دشمنان از طریق غول رسانه‌ای تلاش می‌کنند که افکار عمومی را نسبت به مقاومت اسلامی که سکان دار آن در ایران است، تغییر دهد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) معمار انقلاب و پایه‌گذار اندیشه سیاسی در عصر ما  بر این باور بود که  نظام سلطه در گذشته اجازه نداد که همه ملت‌ها آزادانه افکار خود را به منحصه ظهور برسانند ملت ها امروز به این نتیجه رسیده اند که اگر بخواهند به پیشرفت برسند باید ایستادگی کنند.

الهی تاکید کرد: همانگونه که صهیونیست ها دنیا با پول ، رسانه و ایجاد لابی ها سیاسی از رژیم اشغالگر قدس حمایت می کنند ما نیز وظیفه داریم به بازسازی کشور فلسطین اهتمام بورزیم.

وی تصریح کرد: رسانه ها و نخبگان جامعه وظیفه دارند علت کمک به مقاومت را برای مردم تبیین کنند و جلوی شبهات را بگیرند.

سردبیر هفته نامه ثارالله کرمان ابراز داشت: ما به عنوان یک ملت انقلابی وظیفه داریم به ستمدیدگان کمک کنیم و آن تفکری که می گوید فلسطین به ما چه ربطی دارد همان تفکر اسلام آمریکا است.

7

علیرضا منظری توکلی نماینده مردم شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه در ادامه نشست اظهار داشت: رسانه ها امروز را به عنوان یک روز درخشان در تاریخ کرمان ثبت کردند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: حضور امروز فعالان اقتصادی و رسانه ای در این نشست پاسخی به دعوت قرآن و پیامبر اعظم (ص) است.

وی با بیان اینکه کمک به مظلوم در فرهنگ و دین کشور تاریخی ایران است ، گفت: به همین دلیل است که شعر سعدی در سردر سازمان ملل است.

منظری توکلی در تشریح علت عقلی حمایت از مردم فلسطین ابراز داشت: اگر ما بدانیم دشمنی داریم که هر لحظه ممکن است به ما حمله کند هر عقل سلیمی به ما  می گوید باید برویم در مرز های دشمن و با او مقابله کنیم.

وی ادامه داد: نشریه نیویورکر می گوید قاسم سلیمانی دیگر خود را درگیر مسئله سوریه نمی کند بلکه نگاه او به یمن و عمق قفقاز است و کسینجر استراتژیست آمریکایی نیز می گوید: ایران به دنبال توسعه امپراطوری عقیدتی خود است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه امروز خانم فرناندز سخنانی می گوید که ما می بایست می گفتیم ، گفت: امروز انقلاب اسلامی آنقدر نفوذ کرده است که رئیس جمهور آرژانتین که تا پیش از این حیات خلوت آمریکا محسوب می شد ، از سوریه و حزب الله در صحن علنی سازمان ملل حمایت می کند.

5

سید حسین صابری استاندار سابق لرستان نیز در این نشست گفت: اگر ما اسرائیل را دشمن خود می دانیم باید با تمام قوا با آن برخورد کنیم.

وی ادامه داد:سخنان رئیس جمهور آرژانتین یادآور حرکت شهیدرجایی در سازمان ملل بود.

9

محمد کاظم رجائی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد نیز در نخستین نشست تخصصی ” کرمان ، غزه و مقاومت ” ابراز داشت: استان کرمان به عنوان یک استان برخوردار در حمایت از غزه نیز پیشگام است.

وی ادامه داد: مردم کرمان در زمان دفاع مقدس پیشگام حمایت از جبهه ها بودند و امروز نیز در حمایت از غزه پیشگام هستند.

مدیر ستاد حمایت از مقاومت استان کرمان با بیان اینکه شماره حساب ۲۰۰۰۲۰۰۰ بانک انصار برای جمع آوری کمک های مردمی ایجاد شده است ، گفت: عملکرد این حساب نشان دهنده نوع دوستی بالای مردم کرمان است.

وی با تقاضا از  رسانه ها برای ترویج فرهنگ کمک به مقاومت گفت: برخی خیرین کرمانی  شبهه داشتند که آیا با وجود مشکلات داخلی حمایت از غزه صحیح است که طی جلساتی که برگزار شد به اهمیت کمک به مقاومت پی بردند و امروز پیگیر کمک به هم نوع در غزه هستند.

11

رؤیا دیوان بیگی کرمانی عضو شورای شهر کرمان نیز در این همایش از نامگذاری یکی از بزرگراه های کرمان به نام شهدای غزه خبر داد.

لازم به ذکر است، جمعی از خیرین شرکت کننده در این همایش آمادگی خود را جهت کمک به مردم مظلوم غزه اعلام داشتند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان