رییس سازمان بسیج هنرمندان در گفتگوی اختصاصی با "خانه خشتی":

کنگره های تخصصی بسیج هنرمندان به میزبانی مراکز استان ها برپا می شود

  • شناسه خبر: 47362
کنگره های تخصصی بسیج هنرمندان به میزبانی مراکز استان ها برپا می شود

قنادیان گفت: کنگره های تخصصی بسیج هنرمندان با نام و یاد شهدا و با هدف فرهنگسازی و شناساندن هنرمندان شهید در جامعه و آشنایی با فرهنگ و معارف شهید و شهادت برپا می شود.

خانه » آخرین اخبار » کنگره های تخصصی بسیج هنرمندان به میزبانی مراکز استان ها برپا می شود

حسین قنادیان در گفتگوی اختصاصی با “خانه خشتی”، از اجرای برنامه های بسیج هنرمندان در حوزه آموزشی خبر داد و گفت: تا پایان سال ۹۳ در حوزه آموزش نقد، ادبیات، نمایش و فیلم هنرجو می پذیریم و در کنار آن مرحله کارگردانی و فیلم نامه نویسی را ادامه خواهیم داد.

رییس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به برگزاری کارگاه های توانمندسازی مدیران و مربیان کانون ها و حلقه های صالحین در چندین مرحله تا پایان مهر ماه، اظهار داشت: بخش دیگری از فعالیت های هنری این سازمان در قالب جشنواره ها و کارگاه های آموزشی وابسته به جشنواره هاست.

وی اجرای جشنواره منطقه ای تئاتر و هشتمین جشنواره ادبیات داستانی را از دیگر برنامه های سازمان بسیح هنرمندان تا پایان مهر ماه عنوان کرد و افزود: جشنواره دو سالانه هنرهای تجسمی و سرودهای انتقلابی نیز به ترتیب در بهمن و اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

قنادیان به وجود ۳ هزار شهید هنرمند در کشور اشاره کرد و گفت: برپایی ۸ کنگره تخصصی برای شهدا از برنامه های جدید بسیج هنرمندان می باشد که با توفیق الهی و کمک هنرمندان اولین کنگره تخصصی هنرمندان تا پایان مهر ماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: کنگره های تخصصی شاعران، ادبیات، فیلم و نمایش، موسیقی، تجسمی، خوشنویسی و عکاسی با نام و یاد شهدا و با هدف فرهنگسازی و شناساندن هنرمندان شهید در جامعه و آشنایی با فرهنگ و معارف شهید و شهادت به میزبانی استان های مختلف برپا می شود.

وی برگزاری کنگره سراسری شهدای هنرمند در فاصله زمانی ۲۰ تا ۲۵ فروردین ماه در تهران را از برنامه های عظیم بسیج هنرمندان بیان کرد و افزود: اولویت کاری ما شناسایی و جذب هنرمندان به جرگه مدافعان اسلامی و تفکر اسلامی و دیدگاه های ولایت است و به همین منظور تولیدات کانون ها، حلقه های صالحین، تولید آثار هنرجویان فیلم نامه نویس و کارگردان و انتشار آن در شبکه بسیج و جامعه در این راستا اجرا می شود.

رییس سازمان بسیج هنرمندان افزود: قصد داریم با اجرای برنامه های مختلف، فضایی برای تشکیل جامعه هنری معتقد، پویا و مجاهد عرصه فرهنگی در راستای انقلاب ایجاد شود تا ضمن پاسخگویی به نیازهای خود و جامعه، بر باور خویش متکی بوده و هویت خود را نشان دهد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بسیج هنرمندان خانه خشتی شهدای هنرمند قنادیان کنگره تخصصی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان