فرمانده ناحیه مقاومت خبر داد:

استقرار پایگاه های جمع آوری کمک‌های نقدی برای بازسازی غزه در رفسنجان

  • شناسه خبر: 47255
استقرار پایگاه های جمع آوری کمک‌های نقدی برای بازسازی غزه در رفسنجان

فرمانده ناحیه مقاومت رفسنجان گفت: با پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، پایگاه های جمع آوری کمک‌های نقدی برای کمک به بازسازی غزه در سراسر شهرستان مستقر خواهند شد.

خانه » آخرین اخبار » استقرار پایگاه های جمع آوری کمک‌های نقدی برای بازسازی غزه در رفسنجان

سرهنگ علی اسدی فرمانده ناحیه مقاومت رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی“، در خصوص برنامه های بسیج برای کمک به مردم مظلوم غزه اظهار داشت: از ۹ مهر ماه روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی این برنامه همراه با سراسر کشور در شهرستان برگزار و تا جمعه ۱۱ مهرماه ادامه خواهد یافت.

وی افزود: با پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، پایگاه های جمع آوری کمک‌های نقدی برای کمک به بازسازی غزه در سراسر شهرستان مستقر خواهند شد.

اسدی خاطر نشان کرد: ستاد بازسازی غزه و جمع آوری کمک ها برای این امر در رفسنجان با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد امام(ره) در حال شکل گیری می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت رفسنجان در ادامه این گفت و گو، جنگ رژیم صهیونیسم با مردم بی دفاع غزه را خط مقدم جنگ نظامی ایران برشمرد و تصریح کرد: در این جنگ هم ایران حمایت خود را بصورت علنی از غزه اعلام کرد و هم رژیم صهیونیستی به آن ازعان داشت.

وی افزود: جنگ غزه در واقع اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در مقابل رژیم صهیونیستی که همه دنیا پشتیبان آن بود، به نمایش گذاشت .

اسدی خاطر نشان کرد: در زمان حال نیز هم صهیونیسم و هم امریکا و اروپا به این نتیجه رسیده اند که هیچ حرکتی در منطقه بدون حضور ایران نتیجه بخش نحواهد بود.

وی در پایان ضمن دعوت از همه دلسوزان کودکان مظلوم غزه که شاهد جنایت های بی شرمانه رژیم صهیونیستی بر سر آنان بوده اند، جهت حضور در امر بازسازی غزه دعوت کرد و اظهار داشت: حمایت مردم ایران از مردم غزه بار دیگرعلاوه بر اجر اخروی موجب دلگرمی آنان نیز خواهد بود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بازسازی غزه خانه خشتی رفسنجان غزه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان